Witam,
Bo dłuższej przerwie chce znów pograć w Skyrim (ostatnio grałem na patchu 1.6 i sterownikach 12.8 )
Czy w przypadku najnowszego patch tj 1.8 i sterowników 13.2 beta 5* opłaca się jeszcze “dłubać” w pliku skyrim.ini w celu poprawy działania gry ?
* “Significantly improves latency performance in Skyrim, (…)”
freeq52
(Freeq52)
12 Luty 2013 07:56
#2
Ja w 1.8 miałem więcej wywaleń do pulpitu, niż to miało miejsce w rzekomo zabugowanym 1.6… Długo szukałem rozwiązania, w końcu natrafiłem na takie, które mówiło o trzymaniu max. 3-4 saveów w grze (zazwyczaj miałem ich około 10). I rzeczywiście to sporo dało, bo gra już się nie wywalała, także możesz mieć to na uwadze.
Jeśli chodzi o plik .ini - to zależy co chcesz konkretnie poprawiać. Ja się w to nigdy nie bawiłem, bo pasowały mi domyślne ustawienia. Jeśli chcesz poprawiać grafikę i inne tego typu pierdoły, to wyszła cała masa modów, dzięki którym jest mniej dłubaniny.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/b … t=toprated
Chodzi mi o takie coś, to mój stary plik skyrim.ini który miał zmniejszyć doczytywanie tekstur i usprawnić wczytywanie lokacji
[General] sLanguage=POLISH iNumHWThreads=4 uInterior Cell Buffer=6 uExterior Cell Buffer=72 iPreloadSizeLimit=393216000 fMasterFilePreLoadMB=200.0000 bUseThreadedMorpher=1 bUseThreadedParticleSystem=1 bUseThreadedTempEffects=1 bMultiThreadMovement=1 [Display] fShadowLODMaxStartFade=1000.0 fSpecularLODMaxStartFade=2000.0 fLightLODMaxStartFade=3500.0 iShadowMapResolutionPrimary=2048 bAllowScreenshot=1 [Audio] fMusicDuckingSeconds=6.0 fMusicUnDuckingSeconds=8.0 fMenuModeFadeOutTime=3.0 fMenuModeFadeInTime=1.0 [Grass] bAllowCreateGrass=1 bAllowLoadGrass=0 [GeneralWarnings] SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the “Warnings.txt” file for more information. [Archive] sResourceArchiveList=Skyrim - Misc.bsa, Skyrim - Shaders.bsa, Skyrim - Textures.bsa, Skyrim - Interface.bsa, Skyrim - Animations.bsa, Skyrim - Meshes.bsa, Skyrim - Sounds.bsa sResourceArchiveList2=Skyrim - Voices.bsa, Skyrim - VoicesExtra.bsa [Combat] fMagnetismStrafeHeadingMult=0.0 fMagnetismLookingMult=0.0 [Actor] fVisibleNavmeshMoveDist=12288.0000 [Papyrus] fUpdateBudgetMS=1.2 fExtraTaskletBudgetMS=1.2 fPostLoadUpdateTimeMS=1000.0 iMinMemoryPageSize=768 iMaxMemoryPageSize=1024 iMaxAllocatedMemoryBytes=1228800 bEnableLogging=0 bEnableTrace=0 bLoadDebugInformation=0 bEnableProfiling=0 [Water] bReflectLODObjects=1 bReflectLODLand=1 bReflectSky=1 bReflectLODTrees=1 [HAVOK] iNumThreads=2 [Animation] bMultiThreadBoneUpdate=1 [backgroundLoad] bUseMultiThreadedFaceGen=1 bUseMultiThreadedTrees=1 [Decals] bDecalMultithreaded=1 bForceAllDecals=1 [budgetCaps] uActorMemoryBudgetCap=10485760 uLoadedAreaNonActorMemoryBudgetCap=185597952 uWaterMemoryInterior=10485760 uTextureMemoryInterior=10485760 uGeometryMemoryInterior=10485760 uWaterMemory=5242880 uTextureMemory=10485760 uGeometryMemory=5242880