Witam, chciałbym zapytać się Was co jest nie tak w moim komputerze, że skyrim nie zacina się dopiero na najniższych wymaganiach. Parametry mojego komputera :
Pentium Dual-Core CPU E5700 @ 3.00GHz
3,50 GB RAM
Nvidia GeForce GT 520
Czy mam podawać jeszcze jakieś parametry? (Nie znam się specjalnie na tym więc jeśli coś jeszcze jest potrzebne lub jeśli coś muszę podać dokladniej to proszę mnie upomnieć)
Czy przydałoby się coś wymienić w moim komputerze? Czytałem opinie o mojej karcie graficznej i raczej jest słaba do gier więc czy polecalibyście ją wymienić czy do takich gier jak skyrim wtsracza?
Przykro stwierdzić ale Twój komp nie jest “niezły” tylko zły, masz za słabe GPU, procek też pozostawia sporo do życzenia, IMO, Skyrim na tym sprzęcie działa jak powinien…
Karte możesz wymienić ale raczej nie musisz (tak mi się zdaje) bo ja mam GeForce GT 9600 i bf3 chodzi bez problemu a Skyrim nie ma za dużych wymagań więc raczej też by mi poszedł :). Sprawdź czy masz aktualne sterowniki i zrób (jak to mi pewien pan na forum podpowiedział) fragmentacje plików przez steama. Dodatkowo możesz sprawdzić temperaturę ale raczej nic to nie da bo gdyby to była wina tego to by z dysku wybiegał dźwięk.
Kolega wyżej dobrze się domyślił, sprawdziłem mój zasilacz i niestety jest on również do wymiany…
Upatrzyłem taki Corsair VS 450W no i kartę graficzną radeon HD 5770, zaznaczę, że komputera chcę używać tylko i wyłącznie do gier, czy ta karta graficzna wystarczy do takich nieco starszych gier jak skyrim aby chodziło na “większych” detalach? Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły co do karty to prosiłbym tak do 300zł cenowo jeśli ktoś by coś znalazł i było to godne polecenia. Kolega sadaj72 podał 2 karty jednak przekraczają one mój zasób portfela…
Ps. Nie znam się tak na kartach ale parę znajomych ma tą karte i chodzi dobrze. Opinie też są nie złe a cena jest wyjątkowa w porównaniu do innych dzisiejszych kart.