Słaba prędkość internetu i brak zasięgu

Witam!
W ultrabooku Kiano Intelect X2 słabo łapie mi WiFi w pomieszczeniu gdzie inne urządzenia nie mają problemów.
Czy karta zewnętrzna WiFi pomoże?
np. taka



Karta bardzo dobra o dobrym zasięgu - instalowałem kilkanaście - polecam.

Tablet na W10? najpierw zaktualizuj system na 100 %

Edit:

Z tego co napisano, faktycznie karta wifi bardzo kiepska.

Zleciłem użytkownikowi tego ultrabooka żeby zaktualizował system.
No, za 750zł nie można mieć wszystkiego.

Nie kombinuj tylko zwróć to urządzenie. Problemy z wifi w nim to wada produktu. Urządzenie można na tej podstawie zwrócić do sklepu.

Ta a sklep nie dosyć że nie odda całej kwoty to użytkownik zostanie bez urządzenia. :frowning:

Ooomaaatkooo… Człowieku myśl, co piszesz! To wymiana wadliwej serii! Akcja dystrybutora i producenta. Sklep, czy mu się chce, czy nie, ma obowiązek wymienić sprzęt na nowy, bez w/w wady lub zwrócić pieniądze w całości.
Sobie pogugla i się doinformuje, zanim walnie kolejną “mądrą” wypowiedź.

Sam producent kiedy się z nim skontaktowałem wspomniał tylko o instalacji sterowników.

Także możesz dać link do tej akcji wymiany sprzętu na nowy?

Nie mam linków… Wczoraj czytałam o tym w którymś z wątków, jaki znalazł mi guiel po wpisaniu frazy “Kiano Intelect X2 wifi problem”. Chciałam sobie zerknąć co to za sprzęt jest i jaką ma specyfikację. Gdzieś w którejś z dyskusji, jaką prowadzili użytkownicy mający ten właśnie problem, zostało to wspomniane i tam było również zacytowane oświadczenie producenta, wraz z podanymi zakresami numerów seryjnych, które podlegają wymianie.

No to byłby chyba pierwszy przypadek w historii elektroniki?

Szukaj i wklej tą informację.

Hęęę? Pierwszy? Się Waść chyba nie bardzo wyspał dziś.
W LG na przykład to są normalne praktyki. Informują o wszelkich wadach, które podlegają wymianie.
Tak dowiedziałam się o wymianie D855, które miały wadę obudowy - pęknięcia w okolicach gniazdka słuchawkowego i/lub diody ir. Było podane na stronie. Tak zwróciłam mój, który miał właśnie tą przypadłość. Dostałam w ciągu niecałego tygodnia nowiutki zapakowany egzemplarz, a do tego jako zarejestrowana klientka, nośniczek z moimi danymi z tego urządzenia i ładny liścik przeprosinowy.
A w ramach owego “wer’e very sorry” 20% upust na wszelkie zakupy w sklepie LG.
Czyli, opłaca się rejestrować urządzenia u producentów.

Ps.: tryb rozkazujący, to Waść możesz do swych koleżanek uskuteczniać. Nie do mnie.
Przeglądałam wczoraj masę stron, z kilku urządzeń i raz, że nie pamiętam na którym to czytałam,
dwa, nie chce mi się przekopywać historii przeglądarek na każdym. Poza tym moja partnerka wzięła swój służbowy laptopik ze sobą do pracy, więc nawet gdyby mi się chciało, to nie mam jak przeszukać wszystkiego.
Prędzej będzie wyszperać sobie samodzielnie, jak wspomniałam w poście wyżej.

OK, to czekam na taką informację tego producenta i po co strzępić niepotrzebnie język.

I przepraszam szanowną Panią, a jednocześnie życzę mniej stresów w Dniu Kobiet.

Wystarczy rzetelna informacja i tyle.

Po to, by tłumaczenie poskutkowało. Niektórzy się czasem zapominają. Nie jestem jakąś tam małolatką, która “przełknie” wszystko jak leci. Mam już swoje lata i czego jak czego, ale szacunku wymagam i oczekuję od każdego. Bez względu na miejsce i okoliczności. Także w internecie. I uczulona jestem jak diabli na wszelkie rozkazywania, nakazywania i tym podobne.
Jak widać, czasem edukowanie dociera :wink: Miłe to.
Dnia kobiet nie obchodzę. To komercha i ze świętem ma tyle wspólnego, co kangur z kontenerem. Tak samo, jak walentynki.

To proszę Cię znajdź tę informację.

Będę miała czas, zerknę. Niczego nie obiecuję. Zawalona jestem po uszole robotą. Mam terminową budowę do zamknięcia, a końca prac nie widać ciągle :expressionless:

OK, czekam.
Sam szukałem i nic nie znalazłem na ten temat.

A czy tak karta obsługuje Windows 10?

ref