Słuchawki do uszu do telefonu

Powiedzcie mi proszę czy te słuchawki Samsung, które były w pudełku wraz z zakupionym telefonem Samsung A5 2017 są dobre do słuchania muzyki na telefonie ? Bo były one w kolorze białym i miały takie przeźroczyste silikonowe końcówki, które wkładało się do uszu.
Bardzo mi one wypadały z uszu szczególnie przy schylaniu się co bardzo mi działało na układ nerwowy i drażniło mnie to… I dziś pod wpływem nerwów je podarłem na 7 drobnych części. Teraz chciałbym sobie kupić jakieś lepsze słuchawki do telefonu i takie, żeby mi nie wypadały z uszu. W takich słuchawkach chyba nie ma dobrego basu, ale dobrze by było jakby jednak był.
Nie wiem, nie znam się. Czy ktoś może mi coś dobrego i konkretnego polecić ?
proszę o pomoc w tej sprawie.

Jak nie jesteś jakimś autofilem, to do okazyjnego słuchania muzyki (np w drodze do szkoły) starczą zwykłe słuchawki (tzw pchełki) za 20-30 zł Philipsa. Mają one normalny kształt i nie wypadają łatwo.
Np takie: https://images.philips.com/is/image/PhilipsConsumer/SHE1350_00-IMS-pl_PL?&wid=180&hei=180&$jpglarge$
Jeśli jednak jesteś dużo w ruchu lub biegasz, to można zainteresować się słuchawkami do biegania, które mają dodatkowy uchwyt zakładany na ucho. Np takie:
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/G/15/aplusautomation/vendorimages/d2f42f78-806b-4e00-8d63-727fa08923cf.jpg.CB525880882.jpg
Oczywiście firma i model do wyboru.

Właśnie chodzi o to, że nie chcę słuchawek, w których muzyka będzie mi brzęczała. Na zasadzie, że coś tam sobie brzęczy bo nie lubię ciszy. Tylko chcę takie, które będą mi fajnie grały, z których będę zadowolony. Czy ktoś może mi coś polecić ?

Jak słuchasz mp3 o średnim rozmiarze 4-6MB, youtube czy jakieś darmowe streamy, to lepsze słuchawki nie wiele zmienią.