Słuchawki i gwarancja

Witam, mam pewien problem - nie wiem czy moje słuchawki podlegają reklamacji.

Słuchawki Fatal1ty z Creativa zostały uszkodzone w sposób niejasny do określenia - kabel się “zawijał” tak jakby słuchawki cały czas były kręcone w jedną stronę przez co owy kabel się naderwał przy “pilocie?” na którym można włączyć mikrofon i regulować głośność, (za każdym razem te słuchawki odwijałem) po pewnym czasie w jednej słuchawce przestał być odtwarzany dźwięk. Po dociśnięciu kabla wracał, ale czy mam cały czas trzymać przed sobą przewód? Czy takie uszkodzenie podlega najzwyklejszej gwarancji i czy brak gąbki na mikrofon też może to utrudnić?

Proszę o szybkie odpowiedzi

raczej nie, bo to mechaniczne uszkodzenie spowodowane w dodatku przez użytkownika. pozostaje wymiana kabla na własną rękę. możesz próbować sił z reklamacją, ale usłyszysz podobną odpowiedź.

Napisz do producenta. Wymiana / naprawa kabla to nie jest wielka filozofia swoją drogą. Lutownica, miernik, trochę czasu i chęci :slight_smile:

Co do tych słuchawek Fatal1ty to chyba jakaś wada tego modelu, w moim słuchawkach to samo się stało z kablem. Na gwarancję nie masz raczej co liczyć ale jak to mówią “kto nie ryzykuje szampana nie pije” więc może chociaż spróbuj się z nimi skontaktować w tej sprawie.

Zależy kiedy kupiłeś słuchawki, bo zawsze jeszcze można skorzystać z przepisów ustawy o niezgodności towaru z umową- wtedy występujesz z roszczeniem do sprzedawcy, a nie do gwaranta (producenta) i możesz żądać w kolejności: naprawy, wymiany na nowe, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy (zwrot $, ale to jest ostateczność).

Dzięki, spróbuję, mój kumpel też miał 3 pary tych słuchawek i tak samo się zepsuły. Może to być zaliczone jako wada konstrukcyjna? Jeśli tak to wydaje mi się że to podlega gwarancji.

Zależy jakie są zapisy gwarancyjne.