Witam wszystkich forumowiczów DP!
Obecnie szukam słuchawek tak jak w tytule. Co do nausznych, to szukam jak najbardziej uniwersalnych, czyli będą używane zarówno do słuchania muzyki(głównie rock,metal trochę pop), oglądania filmów oraz gier(głównie fps i rts). Korzystałem z Superlux 681 HD, które są jak dla mnie bardzo dobre, jednak chciałbym wypróbować coś innego. Myślę obecnie nad ISK HP-P580, chociaż zastanawiam się czy nie dopłacić do 681 HD EVO lub 668B. Czytałem co nie co o różnicach między nimi, aczkolwiek jestem trochę laikiem, więc już sam nie wiem co najlepsze będzie do moich zastosowań :D. Będą one podłączane głównie do komputera z MOBO: ASrock H81M S1150 oraz smartfona Xiaomi Redmi 3.
Co do dokanałowych, to będą one użytkowane w 98% do słuchania muzyki (Tak jak wyżej). Zależy mi na mocnym kablu i jak najlepszej izolacji w tej cenie. Używałem wcześniej Philips SHE3590BK. Zastanawiam się nad Brainwavz Delta.
Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie się tym tematem
Na aukcji są 2 wersje: Pro i Pro HD
Pro -> Dynamic + Balanced Armature
Pro HD -> Micro Dynamic + Dynamic + Balanced Armature
Stąd możesz znaleźć różne ceny.
Sam je mam i z czystym sumieniem mogę Ci je polecić. (Xiaomi Hybrid Pro)
Z EQ obecnym w Xiaomi i presetem dla nich - słuchawki, co tu dużo gadać - rewelacja w tej cenie.
Bassu na pewno Ci nie zabraknie w nich. Na początku nawet będzie bass za mocny moim zdaniem, ale jak po 1-2 tyg. się wygrzeją to bass jest “mięsisty” i dynamiczny - świetnie brzmi.
Kabel jest oplocie kewlarowym (do złączki), bardzo mocny, ale nie sztywny - bardziej przypomina “sznurek” jeżeli chodzi o giętkość.
Co do izolacji gumek - w tej cenie jest dobra, ale po długim słuchaniu gumki się nagrzewają i nieco miękną pod wpływem temperatury i stopień izolacji się nico zmniejsza.
Duży plus, że trudno jest “wyrwać” z ucha ze względu na konstrukcję.
Niby “L”, ale nie działa jak wajcha i nie wyrywa ich z uszu, ukos w nich sprawia, że “blokują” się w uchu jak ciągniesz za kabel.