Smartfon do 600-700zł Android

Witajcie. Poszukuje dla osoby w rodzinie telefonu w granicach 600-700zł. Na czym mi głownie zależy to bateria, chciałbym uniknąć ładowania codziennie. Co prawda bajerów tutaj nie przewiduję, raczej zwykłe dzwonienie, SMS, może sprawdzenie rozkładu jazdy i właściwie to chyba tyle. Nie jest tutaj potrzebny żaden super bajer. Cechy to właśnie jakaś większa bateria, większy wyświetlacz, żeby łatwo było wciskać “klawisze” ze względu na to, ze będą porostu większe. Do tego jakiś normalny aparat (nie musi być super 17 obiektywowy itp.), po prostu żeby można było zrobić zdjęcie, coś nagrać w przyzwoitej jakości do obejrzenia, pokazania. Kolejną z ważnych cech to dobra jakoś rozmów, dźwięku podczas rozmowy. Chciałbym by było wyraźnie, bez szumu lasu (bo takie też spotkałem niestety). Co do marki, z pewnością nie Samsung. Myślałem o LG X Power (bardzo lubię LG), jednak jest zbyt drogi. Chyba, że w jakimś abo do 50zł, ale tutaj niestety nie znam się na ofertach, więc ciężko mi coś wybrać fajnego. Kolejny telefon za jakim się oglądałem to K10 LTE - może ktoś ma i mógłby napisać parę słów? Myślałem tez nad jakimś ASUSem - sam mam i jest ok - może Zenfone GO?

 

Co do samych wymagań technicznych to nie chciałbym żeby telefon był tez z niższej półki, bo jednak same aktualizacje, aplikacje itp, więc jakieś 1.5/2 GB pamięci RAM myślę, że powinny być z tego co się orientuję. W tej kwocie chyba jest coś do znalezienia o troszkę lepszych parametrach. O takich rzeczach jak wejście na kartę myślę nie ma co pisać - to chyba teraz jest wszędzie.

 

Jak macie jakieś propozycje, możecie napisać parę słów będę wdzięczny. Możliwe, że częściej wymieniacie telefony i jesteście bardziej na “czasie” :slight_smile:

 

Pozdrawiam

Jak możesz dopłacić 100zł to weź Huawei P8 Lite

Albo Zenfone 2 laser z 2GB RAM, Gorilla Glass 4, aparatem 13 mpx z laserowym autofocusem, zobacz opinie: http://smartfonki.pl/opinie-smartfon-asus-zenfone-2-laser-ze500kl,474.html