SOF 2 Gold- serwer


(Nowy10) #1

witam, zakupilem sobie sof2 golda, i sobie gram jednak na jednym serwie kika mnie i mam taki komunikat

serwer disconnected: You have been kicked via PunkBuster ( for 0 minutes)... PB INIT FAILURE

mam wszytkie mapki, map packi vgol1,2,3 punkbustera mam wlaczonego, ten serwer tez ma wlaczonego, nie kumam w czym prbloem, pilnie prosze o pomoc bo to jest niezliczny serwer z ta mapka

z gory dzieki

pozdrawiam


(M@ster) #2

Musisz sobie zaaktualizowac PunkBustera…jest taki exe do tego pbweb.exe… wrzucach do folderu SOFa do PB i odpalasz :wink:

Swoja droga mam nadzieje ze masz orginalny serial bo jak nie to nic ci to nie da :stuck_out_tongue:

PS. A co to za mapka ktora niby tak malo wystepuje :slight_smile: ?


(NUKEM) #3

A ten server to na OSP czy RoCmod stoi ?

Bo tak też miałem gdy miałem najnowsze OSP a server stał na starszej wersji. Wtakim przypadku musisz dołożyć sobie też taką wersję na jakiej stoi server.


(Nowy10) #4

gra oryginalna, 49 zl wybulilem :slight_smile:

ta mapka to jest hf_subway zobacz sam jak masz fulla

w all znajduje tylko 2 serwery takie

A ten server to na OSP czy RoCmod stoi ?

a na to pytanie to niestety nie mam zielonego pojecia o czym piszesz :slight_smile:

kupilem pare dni temu i jestem nowicjuszem

jak mozecie to pomozcie

pozdrawiam

Złączono Posta : 12.08.2005 (Pią) 0:32

to chyba chodi o tre mody? ale nie czaje o co z tym chodzi, ze wzgledow bezpieczenstwa nie instalowalem niczego co nie bylo na plytach

i mam allow download wylaczone, tak bylo z reszta ustawione zeby mi niepotzrebnych rzeczy nie sciagalo

Złączono Posta : 12.08.2005 (Pią) 0:33

gdzie ten plik exe jest ? u mnie w katalogu base czy mam sam go sciagnac?


(M@ster) #5

Musisz sciagnac. Jesli masz swierzego SOFa to na bank PB masz nieaktualny. Ja sam nie wiem skad go mam. Daj maila to ci podesle to pare kilo wazy.

Potem najlepiej, jak juz wkoncu bedziesz umial grac :slight_smile: to np: przed formatem kopiuj sobie zawsze katalog PB z sofa a po reinstalce przywracaj. Ja tak robie i nie mam juz problemow.

Tak jak NUKEM pisal moze tez to byc wina tego iz server ma wlaczone sprawdzanie sumy kontrolnej plikow SOF’a i stoi na jakis modzie ktorego nie masz.

Najlepiej sprawdz tez inne servery. Tak czy owak aktualizacja PB to pierwszy krok ktory bym wykonal, trwa to kilka sekund a eliminuje jedna potencjalna przyczyne :slight_smile:

gl & hf :smiley:


(Nowy10) #6

ok, przelij mi na maila, tylko niedobrze ze nie wiesz skda go masz? :frowning:

nastronie sofa jeszce poszukam, o co chodzi z tymi modami? jakie sciagnac ???

pozdrawiam

Złączono Posta : 12.08.2005 (Pią) 15:54

nowy10@vp.pl


(M@ster) #7

Specialnie poszukalem dla ciebie:

http://soldieroffortune2.filefront.com/ … ater;20190

Oto ten plik, oficialny od wydawcy PB zdaje sie, z bardzo znanej strony o SOF. Wszystko pewne i legalne :slight_smile:

Ja swoj mam od kumpla a on zapewne sciagnal to wlasnie z tamtad.


(Nowy10) #8

wielki dzieki m@ster, !!

a wiesz o co chodzi z tymi modami??

instalowac to? to jest niezbedne? czy tylko jakies dodatki? na niektorych serwerach wsyakakuje mi ostzrezenie ze nie ma jakiegos mada

pozdrawiam


(M@ster) #9

Mod - modyfikacja do gry. Z reguly zmienia pewne elemeny. Obecne dwa najbardziej popularne mody to:

OSP

i

RocMod

dodaja one w zdecydowanej wiekszosci ulatwienia po stronie serwera, jak tez kilka fajncyh rzeczy, np: nowy hud i statystyki na koniec gry :slight_smile:

Te dwa akurat warto miec.

http://soffiles.com

tam szukaj.

Najnowsza wersja OSP to zdaje sie 1.0i

a RocModa to 2.1a


(Nowy10) #10

wileki dzieki jeszce raz m@ster

trszku juz wiem :slight_smile:

trzymaj sie

pozdrawiam


(M@ster) #11

Nacisnij plusik + :wink:


(Monczkin) #12

nie rób z siebie błazna :?

nie wiem czy wiesz, ale w niektórych działach punktacja nie działa - poczytaj, a później… :x


(M@ster) #13

Hmm, byc moze… wlasnie ost. sam zauwazylem jak tworzylem topic. Ta, myslisz ze bede czytac instrukcje obslugi kazdego forum po kolei…


(fiesta) #14

Nie musisz, ale:

a przeczytanie regulaminu znacznie Ci w tym pomoże. 8)

Plusikowe żebractwo nie leży w dobrym tonie na żadnym forum dyskusyjnym.


(M@ster) #15

Regulam a instrukcja to co innego :slight_smile: Bylem juz n tylu forach ze sadze ze wiem jak postepowac :stuck_out_tongue: moze nie zawsze ale na ogol.

Moze faktycznie nie powininem tego pisac ale przeciez o nic sie nie prosze tylko tak to napisalem.


(Nowy10) #16

panowie nie chcialem wywolac tej klotni, plusik moge nacisnac tylko nie wiem gdzie :slight_smile:


(boczi) #17

W tym dziale nie ma takiej możliwości.


(M@ster) #18

Nie nie, nic nie musisz :slight_smile: juz jest ok :smiley: