[SOLVED]Monit centrum akcji o wyłączonej ochronie

WItam !

Mam problem, gdyż zarówno Centrum Akcji jak i Lenovo Solution Center krzyczą, iż mam wyłączone oprogramowanie antywirusowe. Istotnie w Centrum akcji Norton Internet Security jak i Windows Defender mają status “wyłączone”. Gdy próbuje włączyć Windows Defender’a nic się nie dzieje, a przy próbie włączenie Norton Internet Security po zapytaniu o zaufanie do aplikacji również nic się nie dzieje. Dodatkowo wiem, iż NIS działa, skanuje i pobiera aktualizacje. W jaki sposób mogę naprawić błędny (?) komunikat? Pozdrawiam, i załączam screen.

s8kdl4hz2eke_t.jpg

Liczę na pomoc i z góry dziękuję !

Dodane 04.04.2013 (Cz) 19:56

Witam ponownie.

Nie wiem co było problemem, jednak zorientowałem się, że mam zainstalowany NIS, natomiast zakupiłem Norton 360, wiec zainstalowałem Norton 360. Obecnie nie otrzymuję już komunikatów z Centrum Akcji, więc może to kwestia ze NIS była to wersja testowa w co jednak wątpię i sądzę, iż to jakiś bug rozwiązany przez ponowną instalacje produktu. Tak czy inaczej rozwiązane.

Pozdrawiam !