Sony Ericsson CK13i Nie mogę podłączyć sie do domowego WiFi

Witam!

Mój problem polega na tym, że nie mogę podłączyć sie do domowego WiFi. Sieć wykrywa bez problemu z maksymalnym zasięgiem. Po wpisania hasła wyświetla mi się taki komunikat: “Nie można połączyć z siecią”. Dodam jeszcze że na innym telefonie działa bez problemu. Mój router to ZTE ZXV10 W300. Filtrowanie MAC wyłączone, próbowałem na włączonym ale efekt ten sam.

Witam . moim zdaniem bym zaktualizowal na poczatek oprogramowanie w Routerze , jak to nie pomoze to aktualcizacja oprogramowania telefonu ze strony SE :slight_smile:

Na początku też o tym myślałem, ale zarówno router jak i telefon mam na gwarancji. Obydwa sprzęty posiadam niespełna tydzień. Trochę o nich czytałem, ale nadal jestem zielony w tych sprawach. Pewnie istnieje inna droga niż aktualizacja softu. Dodam jeszcze że, łączył mi się bez problemu z sieciami znajdującymi się w centrach handlowych.

Witam, mam również ten problem. Zakupilem ten telefon w salonie orange. Łacze sie poprzez wifi z routerem domowym po wpisaniu hasla. Wchodze w przegladarke Opera i widze komunikat ,Zezwolic aplikacje na wysylanie do internetu ?“Wybieram TAK poniewaz gdy wezme NIE wyswietla sie komunikat ze nie mozna polaczyc z internetetem. Gdy wybiore TAK widze kolejny komunikat , Zezwolic na dostep internetowy ?” Tak lub nie. I tu rodzi sie pytania, gdy wybiore TAK to telefon bedzie laczyl sie poprzez wifi czy poprzez internet platny ?.

Kolejna kwestia jest to iz udalo mi sie juz polaczyc z internetem ,za ktory pobieralo mi oplaty a przeciez wifi jest darmowe . Wiece jak skonfigurowac ten telefon aby internet dzialal przez Wi-fi a nie przez internet ,za ktory pobierane sa oplaty ???

polo23pl , Spróbuj zmienić rodzaj szyfrowania, a najlepiej na chwilę wyłącz wszystkie zabezpieczenia i sprawdź czy się połączy.