Założyłam wątek tu na forum ponieważ potrzebuję pomocy przy wyborze nowego komputera.
Jestem zainteresowana laptopem, nie ukrywam, że najbardziej Sony Vaio a jeszcze lepiej jakby był w kolorze fiolet/róż.
Chcę by był bardzo wydajny, nie zwieszał się oraz nie hałasował (to rzadkość wśród laptopów pewnie, ale dell który obecnie posiadam hałasuje…)
Pierwszą grą jaką na nim zainstaluje będzie The Sims 3, a ona ma duże wymagania do tego by działała poprawnie…oczywiście jako, że jestem uczennicą to ten komputer służy głównie do gry,korzystania z internetu,oglądania filmów i zdjęć. Korzystam z niego ciągle w innych miejscach, więc dobrze gdyby bateria była wytrzymała…
Ogólnie nie znam się na procesorach,kartach graficznych, systemach operacyjnych itp, dlatego proszę Was o pomoc przy wyborze owego komputera, oraz wytłumaczenie mi na co powinnam zwracać przede wszystkim uwagę.
Nie mam ograniczenia w budżecie.
+drugie moje pytanie, czy modem 3g w laptopie jest potrzebny/istotny?
nie będę wciskał ci bełkotu komputerowego , powiem tylko że o ciszy to możesz zapomnieć , jakieś 2-3 lata temu było to możliwe , każdy laptop sony był cichy ! dopóki nie weszły i core i3 i5 i7 itd, do tej pory nie spotkałem się z laptopem który miałby w miarę wydajny układ chłodzenia dopasowany do tych grzejących się procesorów , zawsze też kupowałem sony , teraz mam tego nowego della xps 15 , ale matryca jest fatalna nie umywa się do sony (nie rgb) do tematu , jaka wielkość cię interesuje , jeśli się przemieszczasz tak jak napisałaś co polecam 14 cali seria C , są dostępne w tym kolorze co chcesz , jeśli 15 cali to seria E lub 13 cali seria sb , sb mam dobrą grafikę jeśli masz więcej kasy , ewentualnie ta 13 cali , bateria doczepiana od spodu na płasko nie wystaje , jaka cena takie coś by ci wystarczyło ? z tych co podałem 13 cali najlepszy jeśli cena nie gra roli to ten
bateria standardowa nie wiem jak sims na tym pójdzie , lepsze grafiki są droższe