Sony Vegas Pro 13-Nie instaluje się

Witam.Chce zainstalować Sony Vegas Pro 13 instaluje wszystko ładnie i pięknie daje finish ale programu nie ma na dysku co robić ? 

A na czym to instalujesz ? Na pralce Polar, w telefonie, na Windowsie, na Linuksie ???.

A legalny masz ten program ?

Na takie pytanie to Ci nikt nie odpowie.

podejrzewam że nie zainstalował się poprawnie :slight_smile: finish nie oznacza że wszystko jest ok :smiley: brakuje pewnie bibliotek redistributable lub framework albo po prostu masz za stary system i sprzet.

Windows 7 home premium . Wersja ściągnięta z strony producenta

Skoro SonyVegas 12 Pro mi działał to jak 13 może nie działać ?

normalnie ma wieksze wymagania ;p masz system x64 ?

windows 7 home premium x64 4 gb

nie można było tak odrazu napisać :slight_smile: odinstaluj starą i nową wersje przez revo i zainstaluj ponownie.

Napisałem działał . Po instalacji na nowo windows 7 nie miałem żadnego Vegasa

Dostałem odpowiedź na innym forum .Miałem problem z temp

"

Method 1: Follow the steps below and check if it helps.

1. Go to  Start.
  2. Type  %temp%  in the search box and then click the  Temp folder  item that appears at the top. 
  3. At the top of the Explorer window, in the  address bar , click the folder to the left of Temp in the folder path (Local by default).
  4. In the folder list, right-click the  Temp  folder and then click  Properties  and then click the  Security tab.
  5. Click the  Edit  button and on the next screen click  Add.
  6. On the next screen, in the large text window type  Everyone  and then click Check Names -  Everyone  should then be underlined.
  7. Check the box for  Full control  under the Allow column, and then click  OK , then  OK  again, and  OK  again to close all the windows " Temat do zamknięcia :slight_smile: