02.08.2023r zakupiłem w sklepie Playstation grę, była w promocji kosztowała 24,20zł (bez promocji 200zł). Okazało się że kupiłem nie na tym koncie, zamiast na koncie syna kupiłem na swoim. Napisałem e-mail z zapytaniem czy można grę przenieść na konto syna. Następnego dnia dostałem informację że nie można oraz że gra zostanie mi zabrana i zwrócone pieniądze na konto. W moim zapytaniu nie było mowy o zwrocie gry a jedynie zmianie właściciela. Promocja na grę już nie obowiązywała dlatego na złożoną przez mnie reklamację odpisali żebym zapłacił całość a oni różnicę zwrócą mi na konto Playstation (pieniądze bądą do wykorzystania na inne zakupy u nich). Nie zgodziłem się na takie rozwiązanie. Napisali mi że jest to jedyna możliwość z ich strony. Nie odpowiedzieli mi na zadane pytanie dlaczego, kto i jakim prawem zabrał mi tą grę. Zawarliśmy umowę która została zerwana bez podania przyczyny.
Ktoś miał podobny przypadek? Można gdzieś to zgłosić?
Może ta promocja to był błąd w sklepie Sony i stąd cofnęli tobie lub wszystkim co przycebulaczyli .
Na przyszłość zostaje odżałować brak kebaba „, , ” w miesiącu i kupić dwa razy.
Nie był to błąd. Normalna promka. Zgłosiłem do rzecznika praw konsumentów. To jest dramat że firma obracająca MLD $ nie potrafi oddać gry za 45 EUR