Sound normalizer - problem z atywacją kupionego programu

Jestem fanem plików Hi-Res (mam spore zasoby muzyki w bezstratnych formatach).Kupiłem w firmie Kans Software program Sound Normalizer (wersja - 7.99.7).Cena była zachęcająca 29$.Po przejściu na stronę kupna okazało się,że program ten kosztuje 38Euro.Kupiłem pomimo sporej ceny(ok.190,00PLN).Zarejestrowałem program kluczem,który dostałem na maila i od tej pory zaczęły się problemy.Rejestracja programu została przeprowadzona prawidłowo(zainstaluj jako administrator - czyli normalna procedura przy instalacji programów),a program po przetworzeniu 50 utworów wywala resztę i traktuje program jak wersję trial(30dni).Wysłałem więc na support @kanssoftware.com maila z zapytaniem , co może być przyczyną takiego stanu rzeczy(traktowanie zarejestrowanej wersji programu jako trial).W przeciągu ponad miesiąca czasu od chwili zakupu programu , trwa słowna “przepychanka” ze strony w/w firmy.Ich rady i porady są psu na budę, a program dalej działał jako trial,a w chwili obecnej nie mogę z niego korzystać,gdyż skończył się “czas wersji trial”,tak że nawet nie mogę wpisać klucza licencyjnego,który aktywuje pełną wersję programu,pojawia się za to komunikat - proszę kupić nowy klucz.Może ,ktoś z was miał,lub ma podobny problem z tym programem,proszę o poradę,jak wybrnąć z tej sytuacji.Moja cierpliwość została wyczerpana i sądzę,że firma Kans Software robi z ludzi balona (wg.mnie to czyste złodziejstwo)i nie polecam kupna programu Sound Normalizer.Myślę też o podaniu firmy do sądu.Co wy sądzicie o takim traktowaniu klienta?

A co Ci takiego odpisali? Wyjaśnili cokolwiek?

Odpisali,a jakże , powtarzali ciągle tą samą śpiewkę o ponownej instalacji programu ze strony producenta i rejestracji klucza licencyjnego (raz użyty klucz licencyjny jest spalony).Firma jest niemiecka,a suport znajduje się na Ukranie.Pierwszy raz zdarzyło mi się coś podobnego z oryginalnym programem,używam innych programów licencyjnych i nigdy nie miałem z nimi problemów,szczególnie przy rejestracji.