Spadek prędkości pobierania do 0KB/s mimo dobrego internetu

(Karox514) #1

Witam, borykam się z pewnym problemem, otóż podczas pobierania plików w dosyć szybkim tempie prędkość spada od ok 1,2 MB/s do  kilkunastu KB/s, po czym troszkę wzrasta, aby znowu spaść. Niedawno konfigurowałem na nowo router, bo miałem problem, ze po pewnym czasie z bardzo dobrego internetu, nagle na chwilkę, bądź dłuższą chwile przerywało i tak w kolko. Problem ten póki co wyeliminowałem i zrodził się kolejny w.w. Mam radiówkę i router LINKSYS WRT54GL. 

Był może te problemy z pobieraniem są spowodowane zła konfiguracja routera? Strony ładują się szybko, bez większych problemów. Ściąganie sprawdzałem na kilku przeglądarkach na różnych plikach, na różnych komputerach w tej samej sieci i występuje ten sam problem, wiec dlatego tak mi się wydaje. Pingi badałem i są ok.

Ogólnie jestem zielony w tej dziedzinie, wiec liczę na pomoc :slight_smile:

Pozdrawiam

(Dimatheus) #2

ciHHy , zapoznaj się, proszę, z tym poradnikiem i stroną, a następnie - korzystając z przycisku Edytuj (na dole pierwszego posta po prawej stronie) i opcji Użyj pełnego edytora - popraw tytuł wątku tak, by mówił konkretnie o problemie. Poprawnie zatytułowany wątek zwiększa szansę na uzyskanie szybkiej pomocy.

Dodatkowo na forum używamy polskich liter diakrytycznych (ą, ć, ę, ń i tak dalej). Proszę - korzystając z przycisku Edytuj (na dole pierwszego posta po prawej stronie) - wyedytować swój post. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.

Pozdrawiam,

Dimatheus

(XMan) #3

Czasami takie pobieranie jest normalne.

Pobierasz jakiś plik, szybkość stopniowo spada aż do zera…

Może być chwilowe przeciążenie serwera.

Sprawdzałeś w innych godzinach zwłaszcza późno nocnych ?

Oprócz tego zależy jak pobierasz tzn. za pomocą jakiego programu lub za pomocą jakiej przeglądarki.

Sprawdzałeś inne ?

(Karox514) #4