Spadek prędkości pobierania do 0KB/s mimo dobrego internetu

Witam, borykam się z pewnym problemem, otóż podczas pobierania plików w dosyć szybkim tempie prędkość spada od ok 1,2 MB/s do  kilkunastu KB/s, po czym troszkę wzrasta, aby znowu spaść. Niedawno konfigurowałem na nowo router, bo miałem problem, ze po pewnym czasie z bardzo dobrego internetu, nagle na chwilkę, bądź dłuższą chwile przerywało i tak w kolko. Problem ten póki co wyeliminowałem i zrodził się kolejny w.w. Mam radiówkę i router LINKSYS WRT54GL. 

Był może te problemy z pobieraniem są spowodowane zła konfiguracja routera? Strony ładują się szybko, bez większych problemów. Ściąganie sprawdzałem na kilku przeglądarkach na różnych plikach, na różnych komputerach w tej samej sieci i występuje ten sam problem, wiec dlatego tak mi się wydaje. Pingi badałem i są ok.

Ogólnie jestem zielony w tej dziedzinie, wiec liczę na pomoc :slight_smile:

Pozdrawiam

ciHHy , zapoznaj się, proszę, z tym poradnikiem i stroną, a następnie - korzystając z przycisku Edytuj (na dole pierwszego posta po prawej stronie) i opcji Użyj pełnego edytora - popraw tytuł wątku tak, by mówił konkretnie o problemie. Poprawnie zatytułowany wątek zwiększa szansę na uzyskanie szybkiej pomocy.

Dodatkowo na forum używamy polskich liter diakrytycznych (ą, ć, ę, ń i tak dalej). Proszę - korzystając z przycisku Edytuj (na dole pierwszego posta po prawej stronie) - wyedytować swój post. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Czasami takie pobieranie jest normalne.

Pobierasz jakiś plik, szybkość stopniowo spada aż do zera…

Może być chwilowe przeciążenie serwera.

Sprawdzałeś w innych godzinach zwłaszcza późno nocnych ?

Oprócz tego zależy jak pobierasz tzn. za pomocą jakiego programu lub za pomocą jakiej przeglądarki.

Sprawdzałeś inne ?