Mam internet w neostradze przez 1-2 lata miałem prędkość pobierania 10.1 mb/s A dzisiaj spadła do 8 mb/s. I wina raczej nie leży po mojej stronie, ale nie wiem.
Mam internet w neostradze przez 1-2 lata miałem prędkość pobierania 10.1 mb/s A dzisiaj spadła do 8 mb/s. I wina raczej nie leży po mojej stronie, ale nie wiem.
Na moje oko 8 to więcej niż 1.1 no chyba że mnie uczyli innej matematyki
Nauczcie się prawidłowo stosować jednostki, tam wielkość liter naprawdę MA znaczenie… Rozumiem że chodzi o Mb/s.
Jeśli nic nie zmieniałeś u siebie w komputerze, routerze itp., to po twojej stronie nie leży.
Przy wykupionym abonamencie “do 10 Mb/s” prędkość 8 Mb/s jest możliwa i zgodna z regulaminem.
Dzwoń do TPSA i zgłaszaj awarię. Jeśli wcześniej miałeś 10 Mb/s to znaczy że możliwość techniczna świadczenia takiej prędkości jest.
Przede wszystkim na razie nie panikuj. Spadki prędkości zdarzają się, nawet jeśli miałeś wcześnie te pełne 10 Mb/s. Szczególnie, że w sobotę więcej ludzi korzysta, niż w dzień powszedni.
Pokaż poglądowo parametry linii z routera.