Spadek wydajności internetu, duże pingi

Ostatnio zauważyłem dziwne straty pakietów, ścięcia internetu i duże skoki pingów… Trochę mnie to zaniepokoiło, bo utrzymuje się to od kilku dobrych dni, tutaj logi:

FRST.txt: http://wklejto.pl/553914
Addition.txt: http://wklejto.pl/553916
Shortcut.txt: http://wklejto.pl/553917

Z góry dziękuję za pomoc.

Resetowałeś router? Testowałeś na innym urządzeniu? Patrzyłeś na zużycie łącza w menadżerze zadań? Kontaktowałeś się z operatorem?
Diagnostyka systemu to raczej ostatni krok, a nie pierwszy.

Tak jak kowgli pisał, radziłbym najpierw sprawdzić po pierwsze menedżer zadań np. zaraz po uruchomieniu komputera i sprawdzić w zakładce procesy co bierze tyle internetu.
Na innym komputerze/smartfonie działa tak internet?
Na początek zrób sobie porządek z aplikacjami których jest multum a szczególnie

Odinstaluj Lenovo App Exlorer ponieważ FRST coś w nim nieciekawego znajduje.
Zaktualizuj malwarebytes i przeskanuj nim komputer
Odinstaluj jeśli nie używasz:
Adobe Flash Player
CyberLink Power2Go 8
Wszystkie wersje Java
Lenovo Photo Master
Lenovo PowerDVD12
Lenovo QuickOptimizer
Lenovo Service Bridge
Lenovo Solution Center
Microsoft OneDrive
Microsoft Silverlight
REACHit
SHAREit
User Manuals

Zamień jeśli chcesz:
Adobe Acrobat Reader DC na SumatraPDF jeśli nie edytujesz PDF
AIMP na Clementine
WinRAR na 7-zip

Zaktualizuj
Libeoffice
CodeBlocks
GIMP

Na koniec przeskanuj sobie komputer za pomocą Auslogics Registry Cleaner z utworzeniem kopii zapasowej rejestru

Po usunięciu programów Lenovo powinien trochę komputer trochę odetchnąć i możliwe że poskutkuje to też na internet

Ciekawe co robi w zaplanowanych zadaniach McAfee skoro nie jest zainstalowane, w ccleaner -> narzędzia -> autostart -> zaplanowane zadania - wszystko związane z McAfee

Nie można oczywiście wykluczyć problemu z komputerem, ale większa szansa jest że problemem jest czynnik zewnętrzny. Zapchany router (trzeba zrestartować) lub problem po stronie operatora.

Dzięki za odpowiedź.

Co do innych urządzeń - znajomi z mieszkania na swoich komputerach nie zauważają właśnie takich skoków, zużycie sieci jest praktycznie zerowe, żaden proces nic nie używa (nawet podczas tych skoków). Teraz skanuję registry Auslogics’em. Router zresetuję zaraz po tym.

e; po resecie router’a nadal zauważam te dzikie skoki…

Ba, zmieniłem na internet telefonu, a pingi nadal skaczą chamsko.

e; ops, myślałem że tutaj posty się łączą, przepraszam za double