Spadki fps w Wiedźmin 3 na nowym sprzęcie


(Gadom 15) #1

Witam.


(foni78) #2

a patch 1.4 zainstalowany ???


(Gadom 15) #3

Po wgraniu patcha 1.4 nie mam przycięć obrazu na otwartym terenie chodzi tam płynie bardzo i nie ważne czy jest stałe 60fps( z włączona synchronizacja) czy powyżej 60 fps( przy wyłączonej synchronizacji) , w mieście nadal czuje lekkie zacięcia obrazu i są spadki fps. Jednak zauważyłem coś ciekawego ponieważ jestem na początku gry bo obecnie brak czasu na granie a testowanie nowego sprzętu, ale gdy wjeżdżałem do miasta o wschodzie słońca gdzie gra pokazywała 4 rano były większe spadki później biegając trochę gdy było po 5 blisko 6 spadki były takie jak bym chciał wiec max do 51 fps nieraz te 48 ale to rzadko i myślałem że to jest powodem że efekty graficzne wschodu słońca to powodowały. Ale z ciekawości wczytałem save te same miejsce i nagle wszystko jak powinno być wiec w mieście spadki do 51-54 fps i zauważyłem że gra dłużej chodziła i jakby to się ustabilizowało. Albo za bardzo już zwracam na to uwagę , chociaż denerwuje mnie jak np w miesicie pokazuje mi 56 fps a nagle na 2s 48fps i wraca do jakiś 54fps np.


(foni78) #4

bedą go jeszcze pieścić :slight_smile:


(Gadom 15) #5

Nie wątpię ale czy tylko ja jestem przewrażliwiony że mam 48-60fps ? Czy tylko mi się wydaje ze to drastyczne spadki ?


(lordjahu) #6

 

Taki urok bracie. Minie trochę czasu zanim zoptymalizują go na tyle że wszystko będzie śmigało bez problemów. I tak od premiery sporo połatali. Z moim sprzętem (w podpisie) też mam podobne framedropy, ale na szczęście nie wpływają one aż tak negatywnie na rozgrywkę.

 

Jedyne co mam zniżone z Uber na Wysokie to cieniowanie i jakość wody bo to najbardziej pamięciożerne opcje. 


(Gadom 15) #7

Nie no fakt jakoś to negatywnie nie wpływa na rozgrywkę, jedynie mnie te przyciera obrazu no nie umiem tego opisać zastanawiają bo to nie są lagi itp

Dobra wiec jak zwykle przy nowym sprzęcie doszukuje sie czegos czego nie ma :slight_smile: