Miesiąc temu spaliła się moja karta msi gtx770 i od razu zgłosiłem reklamację w morele. Za pierwszym razem stwierdzili, że to nie u nich kupiłem kartę i zamknęli zgłoszenie. Po długich rozmowach z ich supportem postanowiłem wysłać jeszcze raz tym razem na zgłoszenie niezgodności z umową. Po sprzęt przyjechał kurier i zabrał kartę. Dziś o godzinie 11 (w sobotę), po 15 dniach od zgłoszenia pojawiła się informacja: [5_S2] Serwis producenta wystawił korekte. Czy ktoś wie co oznacza ten status?
TL;DR Co oznacza status zgłoszenia [5_S2] Serwis producenta wystawił korekte?
A google koledze się zepsuło, choć rozumiem wzburzenie, tutaj jest podobny wątek poruszany. “Za pierwszym razem stwierdzili, że to nie u nich kupiłem kartę i zamknęli zgłoszenie” miałeś dokumenty potwierdzającę zakup i u nich nie kupowałeś? chyba żart.
" Serwis producenta wystawił korekte" = producent oddał kasę sklepowi, który tą kartę zakupił.
Czyli prawdopodobnie oddadzą również tobie kasę, lub będą chcieli Ci dać inną kartę w podobnej cenie, na którą oczywiście nie będziesz musiał się zgadzać jeśli nie będziesz chciał a będzie się czymkolwiek różniła od tej którą miałeś pierwotnie.