Spalona GTX770 - prośba o wyjaśnienie statusu reklamacji


(piotrlis) #1

Witam

Miesiąc temu spaliła się moja karta msi gtx770 i od razu zgłosiłem reklamację w morele. Za pierwszym razem stwierdzili, że to nie u nich kupiłem kartę i zamknęli zgłoszenie. Po długich rozmowach z ich supportem postanowiłem wysłać jeszcze raz tym razem na zgłoszenie niezgodności z umową. Po sprzęt przyjechał kurier i zabrał kartę. Dziś o godzinie 11 (w sobotę), po 15 dniach od zgłoszenia pojawiła się informacja: [5_S2] Serwis producenta wystawił korekte.  Czy ktoś wie co oznacza ten status? 

 

 

 

TL;DR Co oznacza status zgłoszenia [5_S2] Serwis producenta wystawił korekte?

 

 

 

 

 

Z góry dzięki za pomoc!


(Revolver0) #2

A google koledze się zepsuło, choć rozumiem wzburzenie, tutaj jest podobny wątek poruszany. “Za pierwszym razem stwierdzili, że to nie u nich kupiłem kartę i zamknęli zgłoszenie” miałeś dokumenty potwierdzającę zakup i u nich nie kupowałeś? chyba żart.


(S3BA_) #3

" Serwis producenta wystawił korekte" = producent oddał kasę sklepowi, który tą kartę zakupił.

 

Czyli prawdopodobnie oddadzą również tobie kasę, lub będą chcieli Ci dać inną kartę w podobnej cenie, na którą oczywiście nie będziesz musiał się zgadzać jeśli nie będziesz chciał a będzie się czymkolwiek różniła od tej którą miałeś pierwotnie.


(piotrlis) #4

ale tak było, stwierdzili że to nie u nich, a za drugim razem przyznali się do błędu i dali informację, że dystrybutor źle zweryfikował numer seryjny

tamten temat widziałem, ale u mnie były właśnie z tym numerem seryjnym problemy i myślałem, że może coś korektowali w tej sprawie

 

 

bardzo dziękuje za odpowiedź, pozdrawiam