Spam zalewa mi email na o2

Witam

Od kilku miesięcy spam zalewa mi email na o2. Wcześniej przychodziło kilka wiadomości w tygodniu a później do dnia dzisiejszego katalog spam ma od 30 do 100 wiadomości na dobę. Jak na załączniku. Jak go się pozbyć?

Załącznika nie ma ale rozwiązanie jest prostsze niż się wydaje. Usuń subskrypcje danej usługi/usług z których otrzymujesz spam.

ustaw filtry albo zmień poczte na gmail tam nie przychodzą reklamy od google, a na o2 samo o2 wysyła spam

Jeśli to możliwe, zmień na gmaila. Zero spamu, a jeśli jakiś już się trafi to jest SKUTECZNIE (nie to co na wp/op/o2) odfiltrowywany.

 

Mam tam pocztę od 15 lat, jeszcze z czasów go2 - najważniejszą rzeczą, od zawsze było włączyć filtr antyspamowy :slight_smile: Następnie dodawać reguły. Obecnie niemal nie widzę dzięki temu spamu na odbiorczej. Jeśli był spam - z miejsca dodawałem na czarną listę, a lista szybko urosła do przynajmniej 150 pozycji. Bez blacklisty, chyba bym zwariował :slight_smile:

 

Obecnie, wraz z nowym wyglądem - chyba włączyli antyspam każdemu. Wymaga to jednak doglądnięcia i stworzenia z czasem białych / czarnych reguł antyspamowych. Nie muszę uciekać na gmaile i spółkę, aby uniknąć spamu :wink:

 

Inna sprawa, to faktycznie różne newslettery - nad tym również musiałem zapanować. Miałem ich sporo, których w zasadzie nie czytałem. Czasem z forów, które przestałem odwiedzać. Warto odsiać te rzeczy.

@MacGregor to nie subskrybcje nie ma możliwości kliknięcia w link by się wypisać. Dadam screen jednej wiadomości i nagłówek. Widać na nim że w adresacie nie jest podany mój mail a treść maila to tylko zdanie zawierające link. cała wiadomość zajmuje 1kB i tostaje ich dziesiątki dziennie z różnych adresów email.

 

@Jusko filtr mam włączony, dodawałem już do czarnej listy i mam już z 60 adresów na niej.

post-103605-0-99987600-1442996257_thumb.

Wygląda to jakby na twój adres były przesyłane automatycznie wiadomości z innego. W o2 nazywa się to przekierowanie. Ale z tego co piszę w opcjach w jakiś sposób musiałeś zaakceptować usługę aby otrzymywać wiadomości z innego adresu.

Ale za każdym razem adres nadwcy i odbiorcy jest inny jak rozwijam nagłówki tych wiadomości.

Też miałem taki problem z pocztą o2.pl - przychodził do mnie spam kierowany na inne adresy. Napisałem od ich pomocy technicznej, ale nie bardzo cokolwiek poradzili. Po jakimś czasie samo ustało jak włączyłem filtr antyspamowy.