Sportowe tabele

Witam, z góry mówię że jestem zielony w programowaniu, więc proszę bez napinek :wink:

Otóż, poszukuje programu, który po wpisaniu wyniku meczu, sam by tworzył tabelę.

Jeśli nie ma, proszę o jakieś poradniki jak to napisać w jakim programie i czy w ogóle jest to możliwe. :wink:

Ps. Szukałem - nic nie znalazłem, jeden temat bez odpowiedzi, w drugim linki wygasły (temat z 2006 roku)

ew. Jakiś skrypt czy coś.

Z góry dziękuję,

Pozdrawiam.

Jeżeli oczekujesz konkretnej odpowiedzi, to podaj konkretne dane. Nie każdemu chce się wyciągać szklaną kulę…

Na razie nie wiadomo nawet, o jaką tabelę ci chodzi - tabelę na stronie internetowej, programie okienkowym, konsolowym, wygenerowany plik wordowski, txt, pdf, jpg? Możliwości jest multum, a ty podałeś takie ogólniki, że nie da ci się pomóc.

Najlepiej zwykły program .exe

Ja wpisuję wynik spotkania, tabela uzupełnia się sama. Nie mam już siły edytować tabelę w HTML ręcznie.

Do piłki nożnej, np. wpiszę wynik spotkania "Muminki 3 - 1 Teletubisie " I Muminkom przypisuje się 3 pkt, za remis 1. Fajnie jakby jeszcze była liczba rozegranych meczy, czyli nie zależnie od wyniku, w kolumnie “Mecze” - dopisuje się 1.

Hej,

Pytanie jeszcze, do czego potrzebna Ci ta tabela? Czy do celów informacyjnych czy do zamieszczenia na stronie www. Jeśli to pierwsze, to może po prostu stworzyć odpowiednie formyły w Excel’u (bądź Calc’u) i z danych stworzyć do prezentacji tabelę przestawną.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Hm… Tabela dla drużyny okręgowej :wink: Problem w tym, że stronka nie ma FTP… Jest na to jakiś sposób?

Jeśli jest jakiś admin panel, można by curl’em posłać dane za pomocą posta z innego serwera. Na nim właśnie trzymałbyś dane i liczył pkt :slight_smile:

Tak samo możesz to zrobić programem w dowolnym języku. Musisz tylko sprawdzić jak serwer pobiera dane do wysłania.

Dobra już mam :wink: