Sposób na pracę inżynierską

Hej, mam kilka pytań, na które jako student informatyki powinienem znać odpowiedz i mam tego świadomość, jestem chyba najsłabszym ogniwem na roku ze względu na zbyt mało czasu przez to że cały tydzień pochłania mi normalna praca.

Wybrałem temat pracy inżynierskiej, dość łatwy się wydaje, jednakże nie do końca mam na niego pomysł tak aby połączyć prostotę wykonania na zaawansowanie projektu.
Jutro mam przynieść dokumentację,diagram uml, diagram przypadków uzycia i jest noc urwana przede mną po pracy, dlatego chciałbym się poradzić was o wskazówki w jaki sposób byście widzieli wykonanie tego projektu, jakich metod użyć aby później nie latać i nie zmieniać ciągle dokumentacji.
Temat jest mało ambitny bo stron na których znajdziemy kursy kryptowalut jest multum, a że studiuję pół informatykę pół ekonometrię to pasuje mi mieć coś związanego z finansami dlatego coś takiego sobie wymyśliłem, tylko że sama strona na której są kursy kryptowalut to zdecydowanie za mało, macie jakieś pomysły co mógłbym jeszcze zaoferować uzytkownikowi? Tzn. będą oczywiście jakieś przeliczniki, kalkulatory itd. ale martwi mnie jedna rzecz, czy napisanie własnego skryptu który pobiera kursy kryptowalut z giełdy będzie trudne, czy jednak moge skorzystać z gotowego, jak uważacie?
Jest sens żeby tu gdzieś wstawiać bazę danych?
Z jakich języków korzystać przy pisaniu tego?
Wiem że poruszyłem ten temat trochę chaotycznie, ale brakuje mi obrania ścieżki konkretnej żeby już dalej z tym popłynąć, a przez noc muszę zrobić dokumentację, diagramy, za które póki co nie wiem jak się w ogóle zabrać bo nie mam koncepcji na to wszystko. Temat banalny i nie jeden się zdziwi co ja na tych studiach robię, jednakże liczę na jakiekolwiek wskazówki, dziękuję bardzo za każdą pomoc i pozdrawiam.