Sposób na zakup jak najtaniej WinXP Pro (nie OEM)

Planuję zakup Windows’a XP Pro, ale nie chciał bym kupować wersji OEM tylko wersje “BOX” lub coś co nie będzie przypisane na stałe do jednego komputera.

Posiadam oryginalną wersję Windows 2000 Pro, i tutaj zaciekawiło mnie coś takiego:

Windows XP Professional Polish Upgrade AE CD w/SP2 , czy mógł bym coś takiego użyć ??

Jakie jest najlepsze/najtańsze wyjście (tzn. czy opłaca się korzystać z wersji upgrade) ??

Pozdrawiam.

ta wersja to nic innego jak normalna instalka jest nie trzeba mieć zainstalowanego 2000 żeby zaistalować xp wersja edukacyjna :slight_smile:

to w takim razie co oznacza to : - Windows XP Professional Polish Upgrade AE CD w/SP2 - (pogrubione słowo “Upgrade” ?? - chyba aktualizacja), jestem studentem studiów zaocznych, czy mogę skorzystać z tego produktu ??

To jest wersja box a nie oem ??

Prosił bym o info dotyczące tej wersji…

Wersja box wcale nie jest duzo lepsza od oem.Jezeli myslisz,ze bedziesz ja mogl do woli przenosic wraz z upgrade’ami komputera - jestes w bledzie - mozna ja aktywowac tylko na dwoch (oczywiscie nie rownolegle).

Lepiej,zeby Ci sie po prostu plyta glowna ‘zepsula’ :wink: …i nie bawic sie w nakladki

No chyba jest dużo lepsza bo nie jest przypisana do s/n płyty głównej…

W instrukcji update masz napisane że możesz z pod 2000 uaktualnić go lub czystą kopie samego uaktulnienia zainstalować wtedy masz pełna instalacje systemu xp wybór pozostawiony jest użytkownikowi ale warunek jaki musisz spełnić to mięć nośnik legalny systemu od 98 po xp home

dodaj jeszcze…ze w wersji box i z faktura

Nie za bardzo rozumiem, czyli nie muszę mieć zainstalowane 98 czy 2000, tylko mogę zainstalować samo uaktualnienie - i będę miał normalny system ??

  • czyli jaka jest różnica pomiędzy zwykłą wersją a tą “Upgrade” ??

tak nie musisz mieć zaistalowanego systemu poprzedniego ale żeby spełnić warunek oprogramowania upgrate musis posiadać jak pisałem legalny nośnik poprzedniej wersji