Spotify i karta podarunkowa

Mam Spotify z 3 miesięcznego okresu darmowego po założeniu tam konta. Kończy się 28 marca 2020. Mam kartę podarunkową o wartości 120 zł. Kiedy ją użyć, aby nie stracić darmowego okresu aktualnego i aby 28 marca 2020 nie pobrało 19,99 zł z karty

To ci się zsumuje, czyli użyj kiedy chcesz. Ten okres próbny nie przepadnie.

Użyj 27 marca jak się boisz i koniecznie musisz mieć dalej dostęp do “premium”.

Można też użyć karty podarunkowej już po wygaśnięciu aktualnego statusu “premium”. Przez chwilę konto będzie dostępne jako “free”, bez utraty czegokolwiek. Wcześniej trzeba odpiąć kartę.

Tak jak koledzy pisali, okres Ci się wydłuży licząc od konca okresu próbnego.

Podobnie jest w Apple Music, tyle że tu musisz najpierw zrealizować kartę, gdyż Apple nie udostępnia darmowej wersji swojej usługi.

Czyli jak przejdę na Free i kartę podarunkowa uzyję 1 kwietnia to on te 120 zł z karty podarunkowej będzie zabierać 1 dnia miesiąca?

Jaką kartę trzeba odpiąć?

Czyli jak kod z` karty podarunkowej wklepie np dzisiaj to nie będzie jej liczył od dzisiaj tylko od 28 marca?

Nie każdy lubi reklamy i słuchac jak radia tylko w formie losowej lub ciągłej.

Faktycznie. Patrzę teraz na ustawienia profilu Spotify i możliwości odpięcia karty nie widzę. Na szczęście podpiąłem Revoluta :slight_smile:

Spytaj supportu. Odpowiadają naprawdę szybko nawet w niedzielę

Eee… Revolut daje mi ten komfort, że ktokolwiek będzie chciał ściągnąć kasę, będzie musiał spełnić dwa warunki: aktywna karta oraz środki.

Środki doładowuję zazwyczaj chwilę przed transakcją. Tak samo tylko wtedy odblokowuję kartę. Więc…

… śpię spokojnie :wink:

Ja dalej nie wiem o czym wy mówicie?? :stuck_out_tongue:
O karcie debetowej, że ją odpiął czy karte upominkową??

Takie coś wyskakuje na Spotify chcąc wysłac formularz z pytaniem.

Odpowiedź z Spotify

Cześć,

dziękujemy za wiadomość. Chętnie wyjaśnimy kwestie dotyczące aktywacji karty podarunkowej na Twoim koncie Spotify.

Sprawdziliśmy Twoje konto Spotify, które jest powiązane z adresem email ******* i widzimy, że anulowałeś subskrypcję, oznacza to że opłata nie zostanie pobrana, a Twoje konto 28 marca tego roku powróci do wersji Free.

Ponieważ karta podarunkowa nie łączy się z żadnymi innymi promocjami, prosimy abyś aktywował Premium z karty podarunkowej, kiedy Twoje konto powróci do wersji Free.

Mamy nadzieję, że pomogliśmy. W razie pytań lub wątpliwości, jesteśmy do dyspozycji.

Miłego dnia,

Natalia

Spotify Customer Support

1 polubienie

Nie można było zapytać od razu na pomocy technicznej? :slightly_smiling_face:

Tak ciebie boli, że tu zapytałem? Myślałem, ze ktoś tak robił tutaj i podpowie.

Nie, nie boli mnie. Nie rozumiem tylko dlaczego lepiej było zapytać na forum w pierwszej kolejności, zamiast u źródła. Na forum możesz czekać kilka dni na odpowiedź, a na pomocy technicznej przeważnie odpowiedź dostaje się od razu i pewną odpowiedź, zamiast gdybania.

Poza tym pisałem to z luzem, Ty też wyluzuj, wyciagnij kijek, bo Ci żylka pęknie.