Spowolnienie komputera wolno otwierają się strony w explorer

Bardzo proszę o sprawdzenie loga,ostatnio nie mogę połaczyć się z internetem,podczas diagnozowania sieci pojawia się niebieski ekran.STOP 0x00000050 (0xFFFFFF98,Ox00000000,0xB717A463,0x00000000)FWDRV.SYS-ADRESSB717A463BASEATB7179000,DATESTAMP4624D37A.Ogólnie jestem zielony w tych sprawach.Bardzo proszę o pomoc z góry wielkie dzięki.http://wklejto.pl/7305

wpis

usuń HijackThisem >> Fix checked

po za tym czysto

:slight_smile:

Nic to nie zmieniło w działaniu komputera,może jeszcze jakaś podpowiedź co mógłbym poprawić.

pobierz debugger pomoże ci znaleźć błędy http://forum.purepc.pl/temat/faq/8/debugger-windows-lekarstwo-na-blue-screen-i-resety/104416/#entry1167930

jeśli chodzi o wirusy to przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html pokaż raport stronę uruchomić przez IE

:slight_smile:

Zainstalowałem debugera,tylko w windowsach nic nie ma w pliku minidump,nie bardzo rozumiem dlaczego bo niebieskich ekranów miałem ostatnio sporo .Bardzo powoli przebiega skanowanie kasperskym,niby szybkośc pokazuje 48,0 Mb/s.Zostawię na noc może przeskanuje,to jutro podeśle co pokaże.

plik minidump będziesz miał po następnym bluee scrinie który dopiero nastąpi i wtedy możesz zdiagnozować jaka jest przyczyna

:slight_smile:

Jest raport z kasperskyego.http://wklejto.pl/7329 .Co dalej z tym można zrobić.Bardzo proszę o pomoc,bo dotychczas nie ma żadnej poprawy.

Pobierz The Avenger

wklej do niego ten tekst:

Files to delete:

C:\Documents and Settings\Waldek\Pulpit\Skróty\Logi do sprawdzenia\SDFix.exe

C:\Documents and Settings\Waldek\Pulpit\Skróty\Logi do sprawdzenia\SmitfraudFix\Reboot.exe

C:\Documents and Settings\Waldek\Pulpit\Skróty\Logi do sprawdzenia\SmitfraudFix\swsc.exe 

C:\Documents and Settings\Waldek\Pulpit\Skróty\Logi do sprawdzenia\SmitfraudFix\IEDFix.exe 	

C:\Incaming\Windows.XP.SP3.PL-=(E.D)=-.(OSiOLEK.com).iso

C:\SDFix\apps\swsc.exe

kopiuj to i klikasz na Paste Script from Clipboard wybierasz Execute oraz Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.

Kasujesz ręcznie z dysku plik: C:\Avenger\backup.zip i wklejasz na forum raport: C:\avenger.txt

Coś nie tak mi poszło z tym avengerem,oto wynik. http://wklejto.pl/7332 Co robię nie tak.W raporcie zaznaczyłem tak jak podałeś skopiowałem też wedle wskazań i coś nie wyszło.

usuń Avangera pobierz na nowo i wtedy spróbuj

:slight_smile:

Niestety pobrałem avangera dwukrotnie z niezależnych miejsc instalowałem po kolei i nic to samo http://wklejto.pl/7334 Co jeszcze mogę zrobić.

Udało się za trzecim razem http://wklejto.pl/7335 co dalej powinienem zrobić żeby przywrócić komputer do normalnego stanu.Bardzo proszę o pomoc.