lordkoka
(lordkoka)
27 Luty 2018 08:15
#1
PRZECZYTAJ ZANIM ZACZNIESZ
Przed szczegółowym opisaniem problemu zapoznaj się z Regulaminem działu Bezpieczeństwo . Pamiętaj aby w pierwszym poście umieścić obowiązkowy raport z programu Farbar Recovery Scan Tool . Ułatwi to znacząco pracę Ekspertów Działu Bezpieczeństwo nad Twoim problemem.
lordkoka
(lordkoka)
27 Luty 2018 08:44
#2
PRZECZYTAJ ZANIM ZACZNIESZ
Przed szczegółowym opisaniem problemu zapoznaj się z Regulaminem działu Bezpieczeństwo . Pamiętaj aby w pierwszym poście umieścić obowiązkowy raport z programu Farbar Recovery Scan Tool . Ułatwi to znacząco pracę Ekspertów Działu Bezpieczeństwo nad Twoim problemem.
http://wklej.org/id/3374758/
iJuliusz
(iJuliusz)
27 Luty 2018 12:08
#3
Przeskanuj jeszcze raz FRST
Mają być zaznaczone te 7 opcji i kliknij Skanuj
Wklej 3 pliki wynikowe, każdy osobno.
lordkoka
(lordkoka)
27 Luty 2018 19:00
#4
iJuliusz
(iJuliusz)
27 Luty 2018 21:17
#5
Masz sporą ilość dodatków do Chrome, czy one wszystkie są potrzebne?
Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\User\Desktop
fixlist.txt (10,0 KB)
Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
Po restarcie wklej plik wynikowy.
lordkoka
(lordkoka)
28 Luty 2018 06:04
#6
iJuliusz
(iJuliusz)
28 Luty 2018 07:02
#7
Usuń Trojan Remover.
Skrypt wykonał się właściwie.
Jeśli system odzyskał sprawność, zastosuj DelFix Zaznacz Remove disinfection tools i kliknij Run.
W razie kolejnych kłopotów z komputerem, pisz
lordkoka
(lordkoka)
28 Luty 2018 18:03
#8
Niestety, w dalszym ciągu komputer przez pierwsze minuty wskazuje 100% zajętość dysku, mimo iż usunąłem większość zakładek w Chromie.
iJuliusz
(iJuliusz)
1 Marzec 2018 07:28
#9
Zainstaluj lub użyj wersji portable programu CCleaner
Przejrzyj w Narzędziach zainstalowane programy, usuń te których nie używasz.
W menu Rejestr zrób skan i Napraw zaznaczone problemy, pamiętaj aby utworzyć przy tym kopię zapasową zmian, o które poprosi program. Zrób następnie restart.
Używane programy zaktualizuj.
Zrób aktualizacje sterowników na stronie producenta płyty głównej.
Przenosimy do innego działu.
lordkoka
(lordkoka)
1 Marzec 2018 19:11
#10
Niestety, nic nie pomogło.
Dziękuję za pomoc.