Spowolnienie komputera

(lordkoka) #1

PRZECZYTAJ ZANIM ZACZNIESZ

Przed szczegółowym opisaniem problemu zapoznaj się z Regulaminem działu Bezpieczeństwo. Pamiętaj aby w pierwszym poście umieścić obowiązkowy raport z programu Farbar Recovery Scan Tool. Ułatwi to znacząco pracę Ekspertów Działu Bezpieczeństwo nad Twoim problemem.

(lordkoka) #2

PRZECZYTAJ ZANIM ZACZNIESZ

Przed szczegółowym opisaniem problemu zapoznaj się z Regulaminem działu Bezpieczeństwo. Pamiętaj aby w pierwszym poście umieścić obowiązkowy raport z programu Farbar Recovery Scan Tool. Ułatwi to znacząco pracę Ekspertów Działu Bezpieczeństwo nad Twoim problemem.
http://wklej.org/id/3374758/

(iJuliusz) #3

Przeskanuj jeszcze raz FRST
Mają być zaznaczone te 7 opcji i kliknij Skanuj
obraz
Wklej 3 pliki wynikowe, każdy osobno.

(lordkoka) #4

http://wklej.org/id/3375173/
http://wklej.org/id/3375178/
http://wklej.org/id/3375179/

(iJuliusz) #5

Masz sporą ilość dodatków do Chrome, czy one wszystkie są potrzebne?

  1. Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\User\Desktop
    fixlist.txt (10,0 KB)
  2. Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
  3. Po restarcie wklej plik wynikowy.
(lordkoka) #6

http://wklej.org/id/3375407/

(iJuliusz) #7

Usuń Trojan Remover.

Skrypt wykonał się właściwie.
Jeśli system odzyskał sprawność, zastosuj DelFix Zaznacz Remove disinfection tools i kliknij Run.

W razie kolejnych kłopotów z komputerem, pisz :+1:

(lordkoka) #8

Niestety, w dalszym ciągu komputer przez pierwsze minuty wskazuje 100% zajętość dysku, mimo iż usunąłem większość zakładek w Chromie.

(iJuliusz) #9
  1. Zainstaluj lub użyj wersji portable programu CCleaner
  2. Przejrzyj w Narzędziach zainstalowane programy, usuń te których nie używasz.
  3. W menu Rejestr zrób skan i Napraw zaznaczone problemy, pamiętaj aby utworzyć przy tym kopię zapasową zmian, o które poprosi program. Zrób następnie restart.
  4. Używane programy zaktualizuj.
  5. Zrób aktualizacje sterowników na stronie producenta płyty głównej.

Przenosimy do innego działu.

(lordkoka) #10

Niestety, nic nie pomogło.
Dziękuję za pomoc.