Komp (teścia) spowolnił, wyłącza się lub resetuje podczas pracy (proste gry mahjong, przeglądanie internetu).
Nie widzę żeby był jakiś proces powodujący spadek wydajności.
Prośba o przejrzenie logów - antywirusy niewiele pomogły może coś poradzicie.
Uruchom z Uprawnieniami Administratora, uruchom skanowanie.
Jeśli znajdzie linie z Preinstalled to odznacz, resztę oczyść
Wklej plik wynikowy.
Zrób nowy skan FRST i wstaw logi do wglądu
Napisz czy komputer działa lepiej
Dane systemu Windows 10 Pro Wersja 1909 18363.1016 (X64) BIOS: Dell Inc. A06 07/11/2011 Płyta główna: Dell Inc. 032T9K Procesor: Intel(R) Core(TM) i5-2430M CPU @ 2.40GHz Procent pamięci w użyciu: 56% Całkowita pamięć fizyczna: 4052.89 MB Dostępna pamięć fizyczna: 1765.32 MB