kazama
(Bigsmoke)
#1
Witam
Od jakiegoś czasu obserwuję coraz większe spowolnienie prędkości łącza do tego czasami tracę połączenie z internetem(reset modemu).
Być może to wina samego urządzenia ale chciałbym mieć pewność dlatego proszę o sprawdzenie logów
http://www.wklej.org/id/830429/ OTL
http://www.wklej.org/id/830430/ Extras
Acorus
(Acorus)
#2
Odinstaluj Norton Security Scan,vShare.tv plugin 1.3.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:
Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.
Wyłącz i włącz przywracanie systemu.
http://www.searchengines.pl/Czyszczenie … 41981.html
Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free
Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”
Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez Security Check
analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html jako out of date.