Goldillon
(Rpowiec)
27 Grudzień 2009 21:26
#1
Witam!
Od dwóch dni mam strasznie spowolniony internet. Mam router. Neostrada 2mb/s. Zazwyczaj mi się wszystko ściągało 230kb/s, upload miałem 30kb/s i ping w jednej z gier on-line ( SA-MP ) 60-80 ( czyli średni, bądź niski ). Teraz mi się ściąga wszystko 7kb/s do 15kb/s, a uploaduje 10kb/s. Ping sięga 300. Przeskanowałem avastem, znalazł parę śmieci, ale wszystko usunął. Zamieszczam logi z HiJack.
http://wklejto.pl/51628
Fix00ser
(Fix00ser)
27 Grudzień 2009 22:17
#2
w hijacku potraktuj fixem te wejścia
O2 - BHO: AskBar BHO - {201f27d4-3704-41d6-89c1-aa35e39143ed} - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll
O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {3041d03e-fd4b-44e0-b742-2d9b88305f98} - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [VVSN] C:\Program Files\VVSN\VVSN.exe
O23 - Service: ASKUpgrade - Unknown owner - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\ASKUpgrade.exe
także pozbyłbym się usługi bonjour lub przynajmniej wyłączył
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
oraz obowiązkowo usuń Unlockerem cały katalog
C:\Program Files\VVSN\VVSN.exe
Gutek
(Gutek)
28 Grudzień 2009 00:18
#3
Pokaż log z: OTL
Przestawiasz w nim Processes i Modules na All oraz wklejasz w dolne białe okienko Custom Scans/Fixes :
Klikasz Run Scan . - otl-gmer-rsit-dds-inne-instrukcje-t370405.html
Goldillon
(Rpowiec)
28 Grudzień 2009 15:37
#4
Log z OTL.
http://wklej.to/BBqF
Log z HiJack.
http://wklej.to/acgo
Jakie mogą być inne powody tak spowolnionego łącza? EDIT - Problem się nie ogranicza do internetu, komputer chodzi 50% wolniej i czasem się zacina, albo wywala bluescreena. Dodaję inne logi.
GMER
http://wklej.to/SOeN
SRE
http://wklej.to/Ibma
Gutek
(Gutek)
28 Grudzień 2009 23:26
#5
Uruchom System Repair Engineer zakładka System Repair >> Browser Add-ons >> odszukaj i usuń
Uruchom OTL i w oknie Custom Scans/Fixes wklej to:
:OTL FF - prefs.js…browser.search.order.1: “Ask” [2009-09-04 15:54:18 | 00,000,000 | —D | M] (No name found) – C:\Documents and Settings\Kacper\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\25bjwdxw.default\extensions{E9A1DEE0-C623-4439-8932-001E7D17607D} [2009-09-05 14:44:50 | 00,000,687 | ---- | M] () – C:\Documents and Settings\Kacper\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\25bjwdxw.default\searchplugins\ask.xml O3 - HKCU…\Toolbar\WebBrowser: (Ask Toolbar) - {3041D03E-FD4B-44E0-B742-2D9B88305F98} - Reg Error: Value error. File not found [2009-12-16 13:51:23 | 00,000,000 | -H-- | M] () – C:\WINDOWS\SwSys2.bmp [2009-12-16 13:51:23 | 00,000,000 | -H-- | M] () – C:\WINDOWS\SwSys1.bmp [2009-12-16 13:51:23 | 00,000,000 | -H-- | C] () – C:\WINDOWS\SwSys2.bmp [2009-12-16 13:51:23 | 00,000,000 | -H-- | C] () – C:\WINDOWS\SwSys1.bmp :Commands [emptytemp] [Reboot]
Kliknij w Run Fix . Zatwierdź restart komputera.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem wywołaj opcję Run Scan.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz log z czyszczenia.