Cześć, zauważyłem, że zostało mi skradzione konto na Rockstar Games (znowu, miałem już ten problem 2 razy). Czy mogę prosić o sprawdzenie logów by upewnić się, że nie mam żadnych wirusów ani innych niechcianych programów na komputerze?
Konto skradziono Ci z Rockstar, a co z pocztą e-mail?
Stało się to po instalacji jakiegoś dodatku do istniejącej gry?
Pobierałeś jakieś pliki do gier, patche, itp?
W logach nie zauważyłem nic niepokojącego, na pierwszy rzut oka
Znaczy taka sama kradzież konta jak poprzednio. Po prostu na maila przyszli mi 3 wiadomości jedna po drugiej, że usunieto weryfikacje dwuetapowa, zmieniono mail przypisany do konta i zmieniono hasło. Dostęp do maila mam swobodny oraz nie zarejestrowałem problemów z żadnymi innymi kontami. Podejrzewam, że włamywaczowi mógł, z jakiegoś powodu, pomóc support gdyż inaczej to wydaje się niemożliwe. Konto udało mi się odzyskać, mam nadzieje, że tym razem na stałe.
Pobrałem ten online scanner z oficjalnej strony ESET (z jakiegoś powodu virustotal wykrył jakiś malicious element jednym skanerem w tym bezpośrednim linku który dałeś, pewnie niepotrzebnie ale pobralem z oficjalnej). O dziwo działał, gdyż gdy jakiś czas temu próbowałem go odpalić to wyskakiwał jakiś błąd z brakiem pliku.
Zrobiłem skany ADwcleanere, Malwarebytes, ESET Online (szybki skan jak mówiłeś, aczkolwiek ręcznie gdyż automatycznie się nie uruchomił) i Avastem. Nic nie wykryły. Jeśli z logami wszystko w porządku to infekcję mogę chyba wykluczyć?
Edit: czy jeśli na telefonie Kaspersky oraz Malwarebytes nic nie wykrywa to też mogę założyć, że jest czysty?