Sprawdzenie logów

Witam szanownych forumowiczów
Bardzo proszę Państwa o pomoc.
Od kilku tygodni po uruchomieniu systemu Windows 7 pojawia się następujący komunikat:
“Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku IredFortified.dll Nie można odnaleźć określonego modułu”.
W załączeniu dołączam wynik:

Addition - http://www.wklej.eu/index.php?id=4abc7c633c
FRST - http://www.wklej.eu/index.php?id=a97fbbb5d42

Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc z rozwiązaniem tego problemu
Pozdrawiam serdecznie

Shortcut - http://www.wklej.eu/index.php?id=6e4e4a9289

i.txt (2,1 KB)

1 polubienie

Bardzo dziękuję Państwu za pomoc. Problem zniknął.
Poniżej wstawiam plik FRST po naprawie.

http://www.wklej.eu/index.php?id=d781768828

Pozdrawiam serdecznie
Piotr

j.txt (2,0 KB)

Witam,
pierwszy raz uczestniczę w forum więc bardzo proszę o wyrozumiałość. Ja również posiadam od jakiegoś czasu problemy ze swoim laptopem (m.in. słaba wydajność sprzętowa i jeśli chodzi o usługi internetowe) dlatego bardzo proszę o sprawdzenie ewentualnych “infekcji” lub błędów, które widnieją w raporcie ze skanowania programem OTL:
OTL.Txt (283,8 KB)

jest jeszcze plik taki, który program OTL mi wygenerował:

Extras.Txt (87,8 KB)

Jeszcze raz Bardzo Panu dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam serdecznie :slight_smile:
PIotr

Pobierz >>>DelFix<<< http://www.bleepingcomputer.com/download/delfix/dl/281/
Zaznacz opcje:
Remove disinfection tools
Kliknij przycisk Run.