Sprzęt do gier ~4000 zł

Witam,
Szukam dla siebie peceta do gier, chciałbym żeby tak 3-4 lata spokojnie pociągnął bez rozbudowy, dlatego przeznaczyłem na niego 4000 zł. Planuję grać w gry… różne :slight_smile:
Póki co najczęściej FIFA 19 oraz Wiedźmin 3. Nie muszą być ultra detale, na średnich chciałbym grać bez lagów.
Wolałbym też jakiś gotowy zestaw, nie czuję się na siłach składać samemu. Taką Actinę znalazłem PACT R 2600/16/120+1TB/1050Ti//500W/W10
Specka:
AMD B450
Ryzen 5 2600
16 GB RAM
grafika GeForce GTX 1050 Ti
SSD 120 na system + 1 TB na dane.

Co sądzicie? Czy w cenie 4000 zł można coś lepszego wyciągnąć?
O procek się nie martwię, pamięć też powinna wystarczyć. Nie jestem pewien grafiki… Czy uciągnie gry które będą wychodzić za 2-3 lata?
Z góry dziękuję za rady.

Tutaj masz przerost procka nad grafiką i to wyraźny.

Tutaj masz kompa co uciągnie obecnie wszystko płynnie na ultra/high, dokupujesz tylko dodatkowo drugą kość RAM za jakieś 350zł pewnie i dysk SSD 120 GB za 120zł.

Według mnie bardzo dobra propozycja. O tych actinach dużo dobrego słyszałem i robią bardzo fajne konfiguracje. Faktycznie jest bardzo mocny procek, ale wydaje mi się że spokojnie ten komp powinien Ci starczyć na parę lat.

Zobacz zestaw złożony :wink:

Z szybszą grafiką

@panicagaming Racja, nie sądziłem że jest tak duży skok między GTX 1050 a 1060.
@Nameziss również ciekawa propozycja… złożenie + instalacja systemu pewnie +100 zł.

A zastanawiam się jeszcze nad zmianą konfiguracji z Ryzen 5 2600 na Intel Core i5-7400, 8 GB RAM, grafika GTX 1070, chipset Intel H110.
1070 vs 1060 wg benchmarków jest szybka o 49%, średnio +40% więcej FPS w grach. Zestaw za 4000 zł.
Tylko ten procek… Tutaj userbenchmark.com wskazuje na ok. 24% większą szybkość Ryzena, ale czy Intel będzie tak kiepski? Może warto byłoby obciąć tutaj koszt dla lepszej grafiki?

Będzie bardzo kiepski, koniecznie bierz coś 8 generacji, choćby i3, które cenowo niszczy i5-7400