Sprzęt do gier. Jaki?

Witam.

Chce zakupic nowy komputer i cvhcialbym sie dowiedziec (bo sam jestem w tym zielony) jaki bylby najlepszy dla mnie (chodzi o to aby byl jak najlepszy do gier nawet najnowszych i do programow typu photoshop czy inne) czyli aby ladnie wszystko na nim chodzilo i zeby byl jak najtanszy.

Dodatkowo zeby mial karte graficzna na poziomie Radeona 9600XT czy 6600GT (bo one sa niezle) no i procek ladny a reszta to juz te tansze moga byc ale nie za slabe i pamieci 512.

Czy moglby mi ktos pomoc wybrac odpowiedni sprzet (chodzi o gry glownie) Ile kosztuje to wszystko itp

Z gory dziekuje.

Przenosze>>Hardware

Ile kasy masz na to??..jesli masz cos okolo 2,8k i chcesz kupic samego kompa bez konitora glosnikow i tych ■■■■■ól to daj znac na gg przesle ci niezly zestawi jaki zlozylem dla mojego wujka niedawno

jeśli o gry Ci chodzi to poczekaj do premiery PlayStation3 lub XBOX 360 - nie będzie nic lepszego do gier …

Za kilkanascie lat bedzie…marus, daj znak zycia, musimy wiedziec ile masz pieniedzy wtedy ewentualnei cos ci poradzimy…bez takich ■■■■■ól jak nagrywarka dvd i innych dopieszczaczy moge ci niezly sprzet za 2,6-2,8k zaproponowac…no ale to juz ty musisz powiedziec czy nie bedzie on wymagal przerobek :slight_smile:

Sory za krotka nieobecnosc.

Wiec no na pewno nie chce zadnego monitora ani myszki, czy klawiatury i glosnikow bo mam

chce tylko kompa ale nei wiem do ilu jak najtanszy podaj swoaja PINIO propozycje moze bedzie lepiej a i napisalem na gg pogadamy :slight_smile:

dzieki

Na wszelki wypadek moje gg 5492007

UUUUUU CZY KTOS TU JESZCZE JEST?

Jeżeli chcesz grać na PC to przygotuj sie na nowe wydatki co pół roku. Proponuje dobrą konsole, a jak już tak bardzo chcesz to prosze:

Athlon 3000 (64bit)

1024 mb ram kingstona

6600GT ( na pamieciach 2.0 lub mniejszych ) chyba że masz dużo kasy to wtedy x800pro i przerobisz sobie na x800xt PE

zasilacz 420 W Neo tec albo tagan

twardziel samsungna (sata)