Sprzęt do gier. Jaki?

(Marus005) #1

Witam.

Chce zakupic nowy komputer i cvhcialbym sie dowiedziec (bo sam jestem w tym zielony) jaki bylby najlepszy dla mnie (chodzi o to aby byl jak najlepszy do gier nawet najnowszych i do programow typu photoshop czy inne) czyli aby ladnie wszystko na nim chodzilo i zeby byl jak najtanszy.

Dodatkowo zeby mial karte graficzna na poziomie Radeona 9600XT czy 6600GT (bo one sa niezle) no i procek ladny a reszta to juz te tansze moga byc ale nie za slabe i pamieci 512.

Czy moglby mi ktos pomoc wybrac odpowiedni sprzet (chodzi o gry glownie) Ile kosztuje to wszystko itp

Z gory dziekuje.

(lazikar) #2

Przenosze>>Hardware

(Pb121) #3

Ile kasy masz na to??...jesli masz cos okolo 2,8k i chcesz kupic samego kompa bez konitora glosnikow i tych pierdól to daj znac na gg przesle ci niezly zestawi jaki zlozylem dla mojego wujka niedawno

(aju) #4

jeśli o gry Ci chodzi to poczekaj do premiery PlayStation3 lub XBOX 360 - nie będzie nic lepszego do gier ...

(Pb121) #5

Za kilkanascie lat bedzie...marus, daj znak zycia, musimy wiedziec ile masz pieniedzy wtedy ewentualnei cos ci poradzimy...bez takich pierdól jak nagrywarka dvd i innych dopieszczaczy moge ci niezly sprzet za 2,6-2,8k zaproponowac..no ale to juz ty musisz powiedziec czy nie bedzie on wymagal przerobek :slight_smile:

(Marus005) #6

Sory za krotka nieobecnosc.

Wiec no na pewno nie chce zadnego monitora ani myszki, czy klawiatury i glosnikow bo mam

chce tylko kompa ale nei wiem do ilu jak najtanszy podaj swoaja PINIO propozycje moze bedzie lepiej a i napisalem na gg pogadamy :slight_smile:

dzieki

Na wszelki wypadek moje gg 5492007

UUUUUU CZY KTOS TU JESZCZE JEST?

(Jaro12345) #7

Jeżeli chcesz grać na PC to przygotuj sie na nowe wydatki co pół roku. Proponuje dobrą konsole, a jak już tak bardzo chcesz to prosze:

Athlon 3000 (64bit)

1024 mb ram kingstona

6600GT ( na pamieciach 2.0 lub mniejszych ) chyba że masz dużo kasy to wtedy x800pro i przerobisz sobie na x800xt PE