SSD do wymiany?

Witam, posiadam 2 letniego SSD Kingston V300 i zastanawiam się tak czy warto już oddać dysk na gwarancję, czy jeszcze poczekać. Dysk już był raz wymieniany 1.5 roku(padł po kilku miesiącach).

Czemu chcę oddać na gwarancję? Przyjrzyjcie się screenom:

http://i60.tinypic.com/syuhc9.jpg

http://i59.tinypic.com/2cffb5g.jpg

Masakryczne transfery przy kontrolerze SATA III oraz ten S.M.A.R.T…

Moim zdaniem na gwarę, ale wypowiedzcie się sami.

Tak dysk do wymiany posiada bad sektory.

Ten dysk to porażka i takie transfery to w nim rzecz normalna. Mam taki sam i jest niewiele szybciej. Gorzej z danymi SMART.

HD Tune słabo nadaje się do testowania osiągów SSD. Używaj AS SSD.

 

Oddaj ten dysk na gwarancję i domagaj się zwrotu pieniędzy.

jeśli dostaniesz zwrot to wybieraj z tych

http://www.morele.net/dysk-ssd-crucial-mx100-128gb-sata3-2-5-550-150-mb-s-7mm-ct128mx100ssd1-645068/

http://www.morele.net/dysk-ssd-crucial-bx100-120gb-2-5-7mm-sataiii-ct120bx100ssd1-707616/

http://www.morele.net/dysk-ssd-plextor-128gb-sata-iii-transfer-do-520mb-s-px-128m6s-637120/

 

Zwrotu pieniędzy po cenie zakupionego dysku czy aktualnej cenie? Dysk kupiony w x-komie. Wydaje mi się, że o zwrot pieniędzy można się ubiegać dopiero przy trzeciej naprawie…

Łapcie screena z AS SSD, wyniki pokrywają się z HD Tune. Powiem wprost, lepsze transfery ma mój dysk 1TB(nie licząc oczywiście czasu dostępu bo tu wiadomo, że SSD ma wielką przewagę).

http://oi62.tinypic.com/11c8owk.jpg

 

Zwrot pieniędzy po cenie zakupu. Domagać możesz się zawsze, choć na tym etapie nie mają prawnego obowiązku tego zaakceptować. Ewentualnie wymiana na model o zbliżonych parametrach i cenie. 

Czyli pisemko… Ma ktoś może jakieś przykładowe pismo?

zobacz to z ich str.

http://www.x-kom.pl/serwis

Pisemka nie potrafisz napisać, wystarczy własnymi słowami, opisać problem oraz zaniżyć wartość użytkową sprzetu kilkoma mocnymi słowami.

Przedstawiam jak pracuje mój SSD samsung 850 EVO 250GB

http://forum.dobreprogramy.pl/galeria/as-ssd-bench-samsung-ssd-850-pt-29-05-2015-11-55-48-o6700/

ftoxgg.jpg

"Niniejszym, na podstawie art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego

(Dz. U. Nr 141, poz. 1176), zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu 23.05.2013r.(wymieniony 17.01.2014r.) towar jest niezgodny z umową.

Niezgodność polega na kolejnym już uszkodzeniu dysku oraz wymianie towaru na model, który posiada gorsze podzespoły od poprzedniego modelu.

Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 wskazanej powyżej ustawy doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę towaru na właściwy - zgodny z umową lub zwrot pieniędzy.

W załączeniu składam kopię paragonu, kopię druku wymiany serwisowej oraz uzasadnienie powyższej niezgodności towaru z umową."

 

 

W związku ze zgłoszeniem niezgodności towaru z umową, pragnę uzasadnić moją reklamację.

23.05.2013r. zakupiłem dysk SSD Kingston 120GB 2,5’’ SATA SSD SV300S37A o numerze seryjnym: 212662C1GB0000006126517003.

No możesz spróbować, spodziewaj sie ciętej riposty z ich strony, na którą nie bedziesz gotowy, przygotujesz się dopiero jak ją dostaniesz, będą próbowali podważać reklamacje tzw odwołaniem, A ty będziesz sie odowoływal od odwołania :slight_smile: ale warto próbować nic nie masz do stracenia. POWODZENIA.

Chyba jednak moje argumenty zadziałały, gdyż dali mi możliwość wymiany dysku na jakikolwiek inny(z ich lub moją dopłatą) :smiley: