Stale zmniejszająca się pojemność dysku systemowego

(Furman005) #1

Witam,

Nie znam się dobrze na informatyce, ale nawet ja zauważyłem, że stale zmniejsza mi się pojemność, a w sumie to wolne miejsce na dysku C (systemowym). Czym to może być spowodowane?? Tak ma być?? Będzie zmniejszać się dalej??

Miałem już coś takiego w Windows XP, myślałem, że coś jest z kompem, bo miał 8 lat, teraz mam nowego kompa z win7 i dalej to samo, używam CCleanera i niby coś tam czyści, jednak stale zmniejsza się ilość wolnego miejsca na tej partycji. Mam tam ok 98GB, po zainstalowaniu systemu było 75+GB, teraz spadło o 57+GB. Nie wiem o co w tym chodzi, czy miejsce będzie stale spadać i trzeba będzie reinstalować system?? Czy to normalne?? Wiem, że post jest chaotyczny, ale proszę o odpowiedź. Będę wdzięczny :wink:

(system) #2

Jeśli masz włączone przywracanie systemu to usuń stare punkty przywracania.

(Furman005) #3

Jak sprawdzić czy mam to włączone, w panelu sterowania jest przywracanie systemu i kopia zapasowa, czy coś takiego, ale tego w ogóle nie edytowałem, tzn. ciągle jest tam edytuj kopię zapasową i nic więcej. Przywracanie systemu brzmi znajomo, jak pamiętam w XP było to standardowo włączone, ale jak sprawdzić w siódemce, czy mam to włączone i jak usunąć te punkty, jeśli ta opcja jest włączona??

(system) #4

Możesz to zrobić CCleanerem: wejdź w "narzędzia" potem "przywracanie systemu" i jeśli przywracanie jest włączone to tam będą punkty przywracania które możesz usunąć.

(Furman005) #5

Już to zrobiłem, było ich 7, usunąłem 6, najnowszy został, zwolniło to prawie 7GB, ale były to punkty tylko z grudnia. Te wcześniejsze (ten komputer kupiłem w marcu) same się usunęły, czy gdzieś siedzą?? Masz może jeszcze coś co tylko zaśmieca dysk??

(system) #6