Stale zmniejszająca się pojemność dysku systemowego

Witam,

Nie znam się dobrze na informatyce, ale nawet ja zauważyłem, że stale zmniejsza mi się pojemność, a w sumie to wolne miejsce na dysku C (systemowym). Czym to może być spowodowane?? Tak ma być?? Będzie zmniejszać się dalej??

Miałem już coś takiego w Windows XP, myślałem, że coś jest z kompem, bo miał 8 lat, teraz mam nowego kompa z win7 i dalej to samo, używam CCleanera i niby coś tam czyści, jednak stale zmniejsza się ilość wolnego miejsca na tej partycji. Mam tam ok 98GB, po zainstalowaniu systemu było 75+GB, teraz spadło o 57+GB. Nie wiem o co w tym chodzi, czy miejsce będzie stale spadać i trzeba będzie reinstalować system?? Czy to normalne?? Wiem, że post jest chaotyczny, ale proszę o odpowiedź. Będę wdzięczny :wink:

Jeśli masz włączone przywracanie systemu to usuń stare punkty przywracania.

Jak sprawdzić czy mam to włączone, w panelu sterowania jest przywracanie systemu i kopia zapasowa, czy coś takiego, ale tego w ogóle nie edytowałem, tzn. ciągle jest tam edytuj kopię zapasową i nic więcej. Przywracanie systemu brzmi znajomo, jak pamiętam w XP było to standardowo włączone, ale jak sprawdzić w siódemce, czy mam to włączone i jak usunąć te punkty, jeśli ta opcja jest włączona??

Możesz to zrobić CCleanerem: wejdź w “narzędzia” potem “przywracanie systemu” i jeśli przywracanie jest włączone to tam będą punkty przywracania które możesz usunąć.

Już to zrobiłem, było ich 7, usunąłem 6, najnowszy został, zwolniło to prawie 7GB, ale były to punkty tylko z grudnia. Te wcześniejsze (ten komputer kupiłem w marcu) same się usunęły, czy gdzieś siedzą?? Masz może jeszcze coś co tylko zaśmieca dysk??

Więc więcej punktów nie ma, w systemie jest określona ilość miejsca jakią mogą zajmować. To że zmniejsza sie ilość miejsca na dysku to normalne- aktualizacje i programy tworzą swoje pliki w danych aplikacji. Możesz jeszcze przeczyścić Odkurzaczem http://www.dobreprogramy.pl/Odkurzacz,P … 12322.html