ns4tu
(Filciu)
12 Luty 2007 16:49
#1
Witam, od pewnego czasu mam nieciekawy problem.
Kiedy uruchamiam komputer to nie uruchamia mi się wraz ze startem systemu norton antyvirus, ręcznie nie mogę zrobić tego także- naciskam na ikonkę i nie ma reakcij. Tak samo jest z gg. Tak samo jest jak chce cos instalowac- intalator windows sie włącza i nic się nie dzieje, tak samo chce zainstalowac sterowniki- brak reakcji…
Uruchamiam ponownie kompa pisze mi, że trwa zapisywanie ustwień- a komputer się nie wyłącza(raz nawet czekalem ponad 10 minut…). Mam takie błędy/problemy, także jakies inne cząstkowe się zdarzają, nie mam pojęcia co to może byc… Kompa mam raczej czystego, czyścilem ccleanerem w poszukiwaniu błędów, clean upem, adewarem, regcleanerem…
Proszę o pomoc…
Dawidd
(Dawiddek55)
12 Luty 2007 17:16
#2
No to chyba pozostaje reinstalowanie Systemu operacyjnego.
marbed
(Marcus35)
12 Luty 2007 17:52
#3
Proponuję logi wkleić z HJT iSR
ns4tu
(Filciu)
12 Luty 2007 19:39
#4
formata mialem niedawno…
@marbed
jagbyś mógł podać troszę konkretniej co to są te logi, oraz gdzie je wyświetlić?
Troszki nieolbatany jestem…
ns4tu
(Filciu)
13 Luty 2007 14:50
#6
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 15:53:16, on 2007-02-13
Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDLL32.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Konnekt\konnekt.exe
C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\Program Files\Winamp\winamp.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Documents and Settings\Filip\Pulpit\hijackthis\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn0\yt.dll
O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn0\yt.dll
O2 - BHO: BitComet Helper - {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} - C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO.dll
O2 - BHO: Megaupload Toolbar - {4E7BD74F-2B8D-469E-CCB0-B130EEDBE97C} - C:\PROGRA~1\MEGAUP~1\MEGAUP~1.DLL
O3 - Toolbar: (no name) - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - (no file)
O3 - Toolbar: Megaupload Toolbar - {4E7BD74F-2B8D-469E-CCB0-B130EEDBE97C} - C:\PROGRA~1\MEGAUP~1\MEGAUP~1.DLL
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn0\yt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Program Files\Norton AntiVirus\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ZoneAlarm Client] "C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Smapp] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RunDLL32.exe NvMCTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Konnekt] "C:\Program Files\Konnekt\konnekt.exe" /autostart
O8 - Extra context menu item: Download all links using BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddAllLink.htm
O8 - Extra context menu item: Download all videos using BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddVideo.htm
O8 - Extra context menu item: Download link using &BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddLink.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksport do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Badanie - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {30528230-99f7-4bb4-88d8-fa1d4f56a2ab} (YInstStarter Class) - C:\Program Files\Yahoo!\Common\yinsthelper.dll
O23 - Service: Ares Chatroom server (AresChatServer) - Ares Development Group - C:\Program Files\Ares\chatServer.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Harmonogram automatycznej usługi LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec IS Password Validation (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton AntiVirus\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs, LLC - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
Złączono Posta : 13.02.2007 (Wto) 20:01
tak więc ktoś może pomóc, dałem logi
Złączono Posta : 13.02.2007 (Wto) 20:02
podałem logi, ktoś może pomóc?
Złączono Posta : 13.02.2007 (Wto) 22:00
tak więc ?
rixx
(Edlib)
14 Luty 2007 01:21
#7
logi są czyste, to jakiś inny problem, nie wirusy;sugerowałbym
sprawdzenie symanteca, prawdopodobnie to on powoduje takie opóznienia w ładowaniu i zamykaniu systemu, jakaś jego usługa nie działa dobrze; odinstaluj i sprawdż, jeśli problem zniknie to wszystko
jasne; jeśli nie pomoże pomóc może naprawa systemu( nie reinstalacja)
ps. ta pozycja O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing) sugerowałaby, ze
norton się żle zainstalował, brak części jego plików, stąd może takie
problemy ze startem i zamknięciem, system szuka plików, których nie ma
ns4tu
(Filciu)
14 Luty 2007 18:35
#8
no oki, dzieki za pomoc tak zrobie, a o jakiej naprawie systemu mówisz?
Znaczy mam wlazyć płytke z windowsem, i kiedy sie komp będzie restertował, to mam nie wybierac formatownia, tylko jakąś inną opjcję tak?
rixx
(Edlib)
14 Luty 2007 20:59
#9
po włożeniu płytki będziesz miał pierwszą opcję użycia konsoli odzyskiwania - to nas nie interesuje- 2 albo 3 ekrany póżniej będzie
opcja naprawy systemu - jest skuteczna, bo naprawiałem już 3 razy;
jak długo będzie chodził trudno przewidzieć, ale u mnie po pierwszej naprawie chodził bez problemu pół roku
ns4tu
(Filciu)
15 Luty 2007 13:59
#10
dzieki za poomoc, dzis sie za to zabieram
Złączono Posta : 17.02.2007 (Sob) 11:54
no więc tak próbowałem wybrać taką opcję, lecz nigdzie nie widze opcji naprawy systemu, czy mam włączyć bootowanie z płyty??
Weim jzu trochę więcej o moich problemach:
Kiedy w start-> uruchom wpisuję: eventvwr, to ponad 70% wszystkich zdarzeń to są errory, i znajdująsiętam opisy tych rzeczy które mi nie działają, czy jest jakiś program do naprawy tych errorów, jeżeli nie to co moge zrobić??
proszę o odpowiedz