Starter Play na kartę 5 zł- nieaktywne konto

Witam,

w celach testowych kupiłem ok 4 m-ce temu starter Play na kartę za 5 zł. Po aktywacji karty zaraz po zakupie nie doładowywałem jej. Dziś włożyłem kartę powtórnie do telefonu, Niestety nie mogę doładować konta. Po telefonie na numer *500 otrzymuję komunikat:

Zależy mi na numerze karty.

Co mam zrobić aby powtórnie aktywować konto?

Pozdrawiam :slight_smile:

Myślę że najlepiej jak odwiedzisz punkt play i tam Ci powiedzą czy jest jeszcze taka możliwość.

Do salonu Play mam kawałek drogi, więc myślałem, że uda się zdalnie, przez Internet aktywować kartę. Niestety nie założyłem konta w Play24, niemniej może słyszeliście o metodzie elektronicznej aktywacji?

Jeżeli numer nie był zarejestrowany u operatora to musisz się przejść do salonu z kartą SIM i dowodem osobistym.

Karta SIM w Play nie była rejestrowana imiennie.

Odwiedziłem salon Play z kartą SIM oraz kodami PIN i PUK.

Pani w salonie poinformowała mnie, iż ze względu na brak doładowanie przez taki długi czas kartę SIM mogę wyrzucić do kosza.

Pozdrawiam Forumowiczki i Forumowiczów :slight_smile: