Stary laptop Toshiba T2130CS/520

Witam, sprzątałem ostatnio szafę i znalazłem mój stary laptop który tata kupił mi go z 10-12 lat temu… Pamiętam, że wtedy służył mi jedynie do gry w pasjansa jak i zabawy w Paincie, nic więcej ponieważ nie umiałem na nim robić nic więcej. Po wzięciu go z szafy i szybkim i nie dokładnym przetarciu kurzu, podłączyłem kostkę do prądu i kabel do laptopa. Uruchomił się tak samo szybko jak 10-12 lat temu… Laptop chodzi i z tego co wiem to nie ma jakiś wad… ale z pewnością coś się znajdzie, z punktu widzenia z zewnątrz jedynie z tyłu laptopa jest wylane troszkę tuszu z długopisa, w każdym momencie mogę to zmyć. I tu przychodzi kluczowe pytanie czy taki laptop może być coś wart? Czy jest zwykłym starym laptopem za którego nie wezmę więcej niż 100 zł na olx? Nie znam się, z góry dziękuje za odpowiedź.








Nie jest. :frowning:
Za 100 zł nikt go nie kupi, on nie nadaje się do niczego.
Jedyna szansa to… kolekcjonerzy retro sprzętu i to umieść w ogłoszeniu „retro laptop”. Może wtedy jakieś banknocik wpadnie. :slight_smile:

Chyba więcej niż 12 lat temu :slight_smile: Jak wyżej większą wartość ma kolekcjonerską niż użytkową zwłaszcza, że działa.

Może model z wieloma właścicielami, wtedy to może i ktoś kupił w roku gdy była premiera (procesor miał premierę niby w 1992).

Z rok temu ktoś próbował i podobny poszedł za 202 zł:

Brak tam napisu „nie było oferty kupna” a stan „uszkodzony” wyjaśniony w opisie np. bateria z racji wieku.

W tym roku ktoś chciał ze 150 zł za dużo lub anulował aukcje:

Niby odnawiany i jest napis „nie było oferty kupna”.

Tylko jako retro PC do bardzo starych gier.Pewnie ma jakąś 1-2 megową kartę grafiki.Win 95,98 8 MB ram.
Nawet bateria może być na wykończeniu.