Internetowego nie. Stacjonarnego…
-.-’
To, że się wydaje płynna nie znaczy że w rzeczywistości taka jest. Patrz wspomniany input lag.
Im mniej jest klatek na sekundę, tym więcej czasu zajmuje generowanie każdej klatki.
Ale jemu nie spadają do 20… A nawet gdyby, ustalenie limitu klatek na 60 spowodowałoby, że w momentach, w których mógłby mieć więcej, i tak będzie mieć 60. Natomiast w momencie, w którym miałby mieć 20 klatek i by tyle miał…
Żeby zmniejszyć input lag? Żeby zmniejszyć czas generowania klatek?
Zapytaj się progamerów, dlaczego mają kompy za 10k zł po to, aby odpalić CS na niskich detalach… po to, żeby przy tych niskich detalach mieli jak najwięcej klatek na sekundę, input lag był jak najmniejszy, tak jak czas generowania klatki.
Vsync powoduje zwiększenie własnie input laga, czyli nijako czasu reakcji. Świetna rada. Nie znam osoby, która znając się na temacie grałaby w jakiegokolwiek FPSa z włączonym VSyncem.
What what what?
Ty chyba faktycznie nie masz bladego pojęcia o czym mówisz.
Dzięki za info.
Nie wiedziałem…
WHAT WHAT WHAT?!
Aktualne monitory mają 144Hz… Pokaż mi monitor 400Hz…
Esportowcy grają na najwyższej rozdzielczości?
Snax - 800x600. Taz - 1024x768, pasha jeżeli się nie mylę 1280x960.
I wielu innych… Nie będę wszystkich wymieniać… Poza tym tak jak mówię… to kwestia indywidualna.
Chyba w Mario na Pegazusie.
Hmm…
Polscy gracze virtus.pro, którzy w tamtym roku wygrali największy i najważniejszy turniej CSa (ESL One, organizowany w Katowicach).
W tym roku półfinał.
Podczas wielu innych turniejów nie rzadko zajmowali pierwsze miejsca.
Jedni z najbardziej rozpoznawalnych graczy na świecie…
Niee. Nie zaszli daleko…
Nawet tego nie skomentuję.
Dalszą dyskusję z Tobą uważam za zbędną. Nie masz żadnej wiedzy w temacie, bredzisz takie głupoty, że aż moje oczy krwawią, jak to czytam.