Dzień Dobry
Wczoraj brat poprosił mnie o zakup gry, ponieważ nie miał on żadnych pieniędzy w portfelu Steam. No więc kupiłem mu tę gre i po chwili okazało się że to nie ta gra którą chciał. Więc zrobiłem prośbe o zwrot pieniędzy (Wcześniej jej używałem i po około 10 minutach akceptowali moje prośby o zwrot) Patrzymy za kilka godzin a prośba dalej nie zaakceptowana. Patrzymy dzisiaj prośba dalej nie zaakceptowana. Więc wbiłem na emaila żeby sprawdzić dokładnie, co jest tam napisane i zobaczyłem “Z powodu twoich niedawnych zmian dotyczących bezpieczeństwa konta, przetwarzanie twojej prośby o zwrot pieniędzy zostanie opóźnione, by uchronić twoje konto przed nieautoryzowaną aktywnością”
Więc uznałem, okej, poczekam jeszcze pare dni i zwrot powinien być. Czytam dalej a tu widze że w adresie wpisałem losowe litery a nie swój prawdziwy adres. (Brat nigdy nie robił zakupów na Steam) i mam ważne pytanie, co mam teraz zrobić? Myślałem nad napisaniem do Pomocy Steam i przeproszeniem ich, za podanie nieprawidłowego miejsca zamieszkania (Gdy ja zwracałem gry to czegoś takiego nie było chyba to w tym roku dodali) Ale niestety nie wiem jak i gdzie im to napisać. Czytałem też różne fora, i podobno w niektórych sytuacjach Steam blokuje ludziom możliwość zwrotu pieniędzy. Proszę o pomoc
Ja bym nie pisał do supportu. Za podanie lewych danych w usa grozi 25 lat więzienia, a jak wiadomo steam jestt z USA.
Podawanie lewych adresów = późniejsze problemy.
Napisz do supportu, wyjaśnij sytuację i czekaj na odpowiedź. Chodzi chociaż o drogą grę?
1 polubienie
A moze anulowac prośbe, zrobić nową i tam wyjaśnić sytuacje?
Tylko że za bardzo nie wiem co napisać
Prawdę
1 polubienie
Dobra, napisałem prawdę. Teraz musze poczekać na rozpatrzenie zwrotu
Sprawa zakończyła się sukcesem, ktoś z supportu zaakceptował moją prośbę i jutro dostane pieniądze z powrotem. Dzięki za pomoc
Nic dziwnego, zamknięte granice to nawet pewnie teraz kiepsko z ekstradycją.