Sterowanie ramieniem robota w Three.js

Witam,

 

Od pewnego czasu for fun chcę zrobić coś w stylu: http://arn-o.github.io/kuk-A-droid/demo/

oczywiście coś dużo prostszego. Czy dobrze myślę, że poszczególne części ramiona są jako osobne obiekty, dzięki czemu można nimi łatwo manipulować (rotation, position)? Na żadną animację w Blender + export do json + oprogramowanie tego w Three.js mi to nie wygląda, a może się mylę? Ktoś może coś doradzić jak to ugryźć?

Robot to jeden obiekt, który ma ustawione ‘kości’ (zresztą ich widok można załączyć w menu).

Model został zapisany w formacie .sea. Można go pobrać z tąd:

https://github.com/Arn-O/kuk-A-droid/tree/master/demo-three.js/webdemo/assets

i otworzyć w

http://sea3d.poonya.com/studio/

 

Poczytaj więcej o

https://github.com/sunag/sea3d