Sterownik do karty dzwiekowej w laptopie eMachines E728

tak jak w temacie mam problem z tym sterownikiem. Nie dawno kupilem laptopa eMachines E728 z wgranym systemem windows 7 , dzis wgralem windowsa xp sp2 32 bit. wszystkie sterowniki wgraly sie normalnie tylko problem ze sterownikiem do karty dzwiekowej : Conexant Cx20561 @ Intel 82801IB ICH9 - High Definition Audio Controller [A-3] , Intel HDMI @ Intel 82801IB ICH9 - High Definition Audio Controller [A-3]. Naprawde szukalem wiele godzin i zaden sterownik nie pasowal gdyz wystepowal blad : Ten sterownik nie obsluguje twojego urzadzenia. Jestem zielony w tych sprawach prosze o pomoc i wyjasnienie krok po kroku jak to zrobic. Z góry dziekuje.

Witaj,

Jeśli masz Windowsa XP bez SP3 to należy wgrać poprawkę KB888111

http://www.findfiles.com/list.php?string=KB888111+&db=Both&match=All&search=

jak pamiętam.Dawno było :wink:

SP3 już te poprawkę ma w sobie.

wgrywalem to ale wgram jeszze raz a mozesz podac jakis sterownik ktory zadziala mi?? bede mocno wdzieczny

A tak z ciekawości zapytam - dlaczego postanowiłeś zrezygnować z nowego bardzo dobrze działającego Windowsa 7 na rzecz dziesięcioletniego Windowsa XP?

Nie wiem ,który zadziała akurat u Ciebie.Ściągnij program Device Doctor on za Ciebie znajdzie ster.Sam korzystam z niego :slight_smile:

http://www.komputerswiat.pl/download/3154/pobierz,device-doctor-1.0.0.1.aspx

poniewaz wiele plikow mi blokowal i nie mialem do nich dostepu , poniewaz wyskakiwaly bledy.

Blokada dostępu do części plików jest bardzo ważna dla bezpieczeństwa systemu, więc to że win7 tak robi to jest tylko objaw ostatnio nabytego w MS rozsądku. Jak Ci to przeszkadza wystarczy zmodyfikować uprawnienia dostępu w zakładce zabezpieczenia we właściwościach pliku/folderu.

Posłużę się może przykładem - czy 10 lat temu dobrowolnie korzystałbyś z wówczas 10 letniego Windows 3.11? Windows XP dobry był na swoje czasy. Dzisiaj to stary gruchot bez perspektyw…