Sterowniki dla świeżego windowsa (nie znam się - pomóżcie pr

Witam wszystkich, jestem nowy w takich rzeczach dlatego zwracam się do was - bardziej zaawansowanych użytkowników z prośbą o podanie mi sterowników do poszczególnych części mojego PC. Ponieważ po raz pierwszy w życiu przygotuję własną płytę instalacyjną Windows XP Home Edition (tak jak jest to opisane w numerze PC Format 05.2011) i po raz pierwszy sam zainstaluję Windowsa. Wiem że wychodzę na trochę niedouka ale kiedyś musi być ten pierwszy raz.

Prośba więc jest taka byście podali mi nazwy sterowników do części mojego PC, jeżeli będziecie tak dobzi to podajcie mi również linki do stron z których będę mógł je pobrać.

Mój zestaw to :

-Grafik: ATI Radeon 9550

-Procesor: AMD Athlon XP 200+ 1.68 GHz

-Płyta główna: ASRock K7S41GX

-Karta sieciowa: Karta PCI Fast Ethernet oparta na SiS 900

Z góry wielkie dzięki za pomoc… Wesoły

Sterowników najlepiej szukać na stronach producenta.

Płyta główna i zintegrowane komponenty (dźwięk, sieć itp.): http://www.asrock.com/MB/download.pl.as … S41GX&o=XP

Karta graficzna: http://support.amd.com/us/gpudownload/w … ang=Polish

Albo programem np. Driver Genius ten akurat pełna wersja jest płatna ale jest sporo darmowych do automatycznego wykrywania i wyszukiwania sterów :slight_smile:

A pod procesor też jest sterownik potrzebny czy niekoniecznie??

I do tej karty sieciowej jeżeli byście mogli to mi jeszcze link dajcie…

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź :slight_smile:

O sterownik procesora się nie martw, Windows ma go w standardzie :wink:

Przydał by się jeszcze DirectX (online wymaga dostępu do neta):

Dobra wielkie dzięki odpowiadającym, jeżeli ktoś chce coś jeszcze dopisać proszę bardzo.

A DirectX może być z płytki mam 9.0 bo był w PC Format ?? Czy mam go instalować jak już włączę kompa czy można go zainstalować podczas instalacji windowsa -> będę robił własna płytkę instalacyjną.