Sterowniki do płyty głównej gigabyte ga-8i955x pro

Witam. Mam problem ze znalezieniem/zainstalowaniem sterowników do płyty głównej Gigabyte GA-8I955X Pro. Konkretnie chodzi o kontroler RAID i jakieś inne urządzenia (nie mam pojęcia o co chodzi). Zamieszczam screen z menedżera urządzeń:

L3hnW.png

Korzystam z Windowsa XP.

Znalezienie sterowników do tej płyty głównej może nie jest jakimś wielkim problemem, ale po instalacji i tak pojawiają się żółte znaki zapytania w menedżerze urządzeń. Próbowałem już stąd: http://www.gigabyte.pl/products/page/mb … /download/ wybierając najpierw Sata Raid (ten plik 11,4 Mb), ale przerwało instalację, bo pisało, że mój komputer nie spełnia jakichś wymagań. Próbowałem też z zakładki Raid ten plik o rozmiarze 63.2 Kb, ale po pobraniu nie znalazłem żadnego instalatora :? Próbowałem też pobrać te sterowniki http://www.instalki.pl/component/djcata … .html?mf=3 ale po instalacji, uruchomieniu komputera ponownie nic nie pomogło i w menedżerze urządzeń dalej znaki zapytania.

Proszę o pomoc.

najpierw zainstaluj sterowniki do chipsetu.

Najpierw spróbuj to zainstalować http://download.gigabyte.eu/FileList/Dr … _intel.exe

Najpierw chipset, potem reszta.

Co do instalacji sterowników:

  • albo poszukaj pliku install, setup i postępuj według wskazań instalatora

  • albo wejdź do Menedżera Urządzeń >>> kliknij prawym przyciskiem myszy na urządzenie z pytajnikiem - opcja Zainstaluj albo Aktualizuj - wybierz opcję wskazania sterowników do instalacji na dysku i wskaż na dysku miejsce sterowników, które posiadasz.

Dłuższy wywód na temat wyszukiwania i instalowania sterowników: sterowniki-msi7309-t502399.html#p3158284

Daj znać o rezultatach.

Pozdrawiam.

Ogólnie to chodzi o to, że jakiś czas temu zepsuła mi się karta graficzna i wczoraj oddałem do naprawy, została wymieniona na nową. Włączyłem komputer i jest ten problem ze sterownikami. Wcześniej go nie było.

Zainstalowałem Chipset i dalej to samo. Niby wszystko działa jak należy, ale jednak coś musi być nie tak skoro występują te znaki zapytania.

Zgłoś w serwisie reklamację. Odbierając komputer z serwisu upewnij się,że nie ma żadnych znaków zapytania w Menedżerze urządzeń.

serwis raczej nie odpowiada za software.

to na pewno ta płyta? zainstaluj hwinfo i daj screena.