Sterowniki Do Płyty Głównej

Witam jest ktoś w stanie znaleźć sterowniki do mojej płyty głównej jestem zielony w szukaniu itp jedynie co znalazłem w everast to nazwę( nie wiem czy dobra) wiem ze dla nie których ludzi to błahostka. Poszukuje ich ponieważ chce zmienić system operacyjny z Xp do W7( rzecz jasna oryginał) a płytki gdzieś mi zaginęły do karty graficznej akurat pobiorę ze strony nVidii wiec nie ma problemu tylko ta płyta główna jeżeli ktoś mógłby być tak dobry i znaleźć mi te sterowniki lub naprowadzić mnie na nie będę wdzięczny

Znalazłem chyba model płyty na opakowaniu ze sterownikami

ASUS- M4A78LT-M LE

Dam zdj z CPU-z

http://imageshack.us/g/266/gtor.png/

Jeżeli źle wstawiłem temat to proszę o wyrozumiałość mojego lenistwa:D

Artur321 , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Poza tym, na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba.

W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.

Podałeś model procesora. Wrzuć te screeny.

Sterowniki do Twojej płyty głównej znajdziesz tutaj :http://www.asus.com/pl/Motherboards/M4A78LTM_LE/#support. Wybierz tylko rodzaj systemu Windows 7 32 lub 64 bit.

Dzięki za link tylko mam jeszcze mały problem zawsze się w tym gubię . Nie wiem które właśnie wybrać do pobrania Bios/bios utilities/Qualified Vendor List i czy wersja może być obojętna wersja (dajmy na to Biosu) czy musi być akurat taka jaka posiadam. Przepraszam ze takie głupie pytania lecą ale jeżeli chodzi o te sprawy to zielony jestem dziękuje z góry

Zainstaluj sterownik (najnowsze wersje) do

Chipset

Lan

Audio

ATK0110 (sekcja Utilities)

Ok więc aktualizuje sterowniki wrzucam na pena np i instaluje w7 po instalacji wgrywam od nowa i koniec i powinno chodzić???