Sterowniki do Radeon 9550 i czyszczenie rejestru

Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z odtwarzaniem plików video na internecie (np youtube), obraz się tnie, klatkuje. Mam już dosc starą kartę graficzną i słyszałem, że pasowałoby wgrac nowe sterowniki. Możecie mi polecic jakie będą najbardziej pasowały? Nie znam się za bardzo na tym a spędziłem już z godzinę na googlach i dalej mało się dowiedziałem :slight_smile: Radeon 9550, 128 MB, AGP 4X. Jeśli potrzebne są inne parametry to podam.

Dodatkowo wiem, że trzeba odinstalowac stare sterowniki i wyczyscic rejestr. Wytłumaczy ktoś jak się uporac z tym drugim? Dzięki z góry

Ściągasz driver celaner bądź driver sweeper, czyścisz oczywiście pozostałości po deinstalacji sterowników, jeśli chodzi o rejestr ściągnij np Ccleaner.

ok dzięki, a poleci mi ktoś jakie sterowniki najlepsze dla mojej karty graficznej? Czy po prostu najnowsze bedą dobrze działały?

Sterowniki, czyszczenie rejestru, świeży windows nic nie pomoże. Masz za stary sprzęt do oglądania filmów strumieniowo przez wtyczkę flash player czy html5 np z youtube, będziesz musiał wymienić go na nowszy model chyba ze na prawdę przywiązałeś się do sprzętu to zmień tylko grafikę na przykład na radeon hd3850 lub hd4670 które sprzętowo wspomagają dekodowanie H.264 oraz VC-1.

ostanie to 6.11 ze strony AMD

dodam że na ati 9200se i AMD 2000+ z tymi sterami nie miałem żadnych problemów na yt (firefox, chrome) filmy działały płynnie nawet 720p ale tylko w oknie na full ekranie czarny obraz

musisz mieć nowego flasha 11.5

Im nowszy flash player tym gorzej z płynnością obrazu na starszych sprzętach.

Już tak nie przesadzajcie

Z nowszymi można spróbować

Mam coś takiego cudów nie ma ale działać działa (nie mówię html5 ale Yutube itp przecież działa)

http://prntscr.com/k9fly

to chyba to?

http://support.amd.com/us/gpudownload/w … iw_xp.aspx

Bo XP rozumiem