Sterowniki - lexmark x3330


(Venice3000) #1

Witam drodzy userzy!

Dzisiaj mam wielką prośbę.

Otóż jeśli ktoś z Was posiada urządzenie wielofunkcyjne Lexmark x3330 / lub inne z serii x3300

to bardzo proszę o upload sterowników z płytki.

Na stronie Lexmarka cjB3300PO.exe

po zainicjowaniu pobierania zatrzymuje sie proces na kilku procentach :confused:

Alternatywnego linku nie znalazłem.

Prosze o pomoc.

Pozdrawiam.


(Jacek Bydgoszcz) #2

Spróbowałem i pobrało cały plik bez problemu.


(adam749) #3

Mi te stery ściąga w całości i jest OK.

Spróbuj inną przeglądarką.


(Venice3000) #4

Koledzy ani pod IE ani pod Operą mi nie śmiga ... niestety, stąd moja prośba o upek.

:frowning:


(adam749) #5

Zobacz te: http://www.download.net.pl/12464/Lexmar ... 03-32-bit/

Plik jest z tego samego servera co tamten, ale inna wersja. Może się ściągnie.


(Venice3000) #6

Ten sam serwer = ten sam problem.

Juz wczesniej probowalem i bez zmian :confused:


(adam749) #7

Napisz jeszcze jaki masz system??


(Venice3000) #8

Windows XP


(Gremski) #9

pobierz je programem który ma mozliwość wznawiania pobierania i klopot z głowy np. flashget, getright


(Venice3000) #10

Jeszcze raz proszę o upload na inny serwer tych sterowników jesli komuś się ściągaja [-o<

LINK

Proszę Was.


(Jacek Bydgoszcz) #11

http://patrz.pl?394925

http://patrz.pl?394927

http://patrz.pl?394928

http://patrz.pl?394929

http://patrz.pl?394931

http://patrz.pl?394934

http://patrz.pl?394936

Podzieliłem plik na kilka mniejszych,ściągnij wszystkie i wypakuj np. Winrarem czy 7-zip.


(Venice3000) #12

Oooo

Niech Ci ten dobry uczynek Pan Bóg w tłustych dzieciach wynagrodzi xD

A tak poważnie to dzieki bardzo.

Pozdro!


(Gremski) #13

ale przecież ci napisałem żebyś urzywał menadzerów pobierania jak ci przerwie to wznowisz :confused: oj nieważne eh