Stery do Urzadzen


(Krzekarma) #1

Witam, Jestem świeżo po formacie. Znalazłem już wszystkie sterowniki do karty graficznej, sieciowej etc.

Teraz potrzebuję tylko zainstalowa stery do “Innych Urzadzen” bo gdy wchodze w menadrzej urządzeń mam 5 znaków zapytania oto urządzenia przy których mam te znaki:

Kontroler Multimediów Audio

Kontroler Sieci

Modem PCI

Podstawowe Urządzenie Systemowe

USB 2.0 Camera

Kamerki Nie musi byc lecz tamte są mi pilnie potrzebne.

Specyfika Kompa:

System Operacyjny - Windows xp Home Edition

Typ Procesora (Płyty Głównej) - Mobile Intel Celeron M LV, 1700 MHz (17 x 100)

Nazwa płyty głównej - ATI Jaguar Reference Board

Karta Wideo (Graficzna) - ATI Radeon xpress 200

Karta dźwiękowa - ATI SB400 - AC’97 Audio Controller

Karta sieciowa - Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC


#2

pilnie-potrzebne-sterowniki-t401019.html


(Krzekarma) #3

No tak, ale tam szukałem sterowników do karty graficznej, sieciowej, dziwekowej etc. a tutaj szukam do tych “Innych Urzadzen”


#4

Ale po co zakładać drugi temat? To laptop czy komputer stacjonarny?


(Krzekarma) #5

Laptop.


#6

To podaj jego dokładną nazwę.


(Krzekarma) #7

ASUS A6 SERIES ENTERTAINMENT NOTEBOOK


(Cedar) #8

Miałeś podać dokładny symbol/nazwę a nie tylko serię.

Szukaj tu, na dole strony: http://asus.com.pl/AllProducts.aspx?PG_ … RvvlvcvNbn


(Krzekarma) #9

ASUS A6 SERIES A6R

To moj laptop.


(cenart) #10

To powinno Ci pomóc:

http://support.asus.com/download/downlo … uage=pl-pl


(Krzekarma) #11

Dzięki, ale nie czaję tego zbytnio :confused:

Chodzi mi tylko o to żebym nie miał w menadrzerze urządzeń tych znaków zapytania, czyli muszę zainstalowac sterowniki. Prosiłbym o bezpośredni linki do tego


(Cedar) #12

Przecież w moim poprzednim poście masz prawie link do sterowników, czego chcesz więcej? Nie podałeś wtedy dokładnego symbolu, ale skoro teraz go znasz to w czym problem? Kliknij na ten link i do przodu (klikasz na odpowiedni model a dalej już wszystko widzisz)

PS.

Jak już wkleisz jakiś link, to chociaż sprawdź czy do jakiejś pomocnej strony prowadzi.


(Krzekarma) #13

Wchodziłem tam ale to co z tamtąd sciagnąłem nie chce sie włączyc otworzyc - NIC!

Trudno, znajde kiedy indziej te elementy…Teraz zależy mi najbardziej na sterownikach do Karty Dzwiękowej

Moja karta dzwiękowa to ATI SB400 - AC’97 Audio Controller

Gdyby Ktos znalazł to prosiłbym o wrzucenie ich tutaj :slight_smile:


(Cedar) #14

Po co gdzieś indziej jak to właśnie na tej stronie jest oprogramowanie do tego laptopa.

http://support.asus.com/download/downlo … &model=A6R

U mnie wszystko pięknie się ściąga i otwiera.

Wybierz system, następnie zakładka “Audio”, przepisz kod i ściągaj. Po ściągnięciu rozpakuj do folderu na pulpicie, otwórz ten folder, odszukaj plik instalatora (najczęściej “setup.exe”).


(Krzekarma) #15

Ok, rozumiem ze tam bede miał tez sterowniki do mojej karty dzwiekowej? A ktory plik sciagnąc ten pierwszy czy drugi?


(Cedar) #16

To myślisz, ze w innym celu te adresy Ci podajemy?

Ściągnij oba.


(Krzekarma) #17

@Edit Juz mam. Dzięki za pomoc Cedar, dzięki za tą paczke…A nie działała ona dlatego że pierw musiałem ściągnąc tą pierwsza


(Monczkin) #18

Stangen , nazwij proszę temat konkretnie, i bez błędów. Na forum używamy polskiej pisowni. Inaczej wyciągnę konsekwencje. Przeczytaj ten temat.

viewtopic.php?f=16&t=394978