Mam problemik otóż robię projekt stołu bilardowego w 3D Studio MAX 7 dodałem efekt animacji tylko czy możliwe jest zrobienie żeby kula poruszała się podczas renderingu? Bo w perspektywie jest brzydki widok otóż zielony plan gryzie się z podstawą
załączam fotki obiektu może ktoś mógłby jeszcze podpowiedzieć co dorobić, a i jeszcze nie wiem co zrobić z miejsce gdzie kule wpadają trochę żle to wyglądą bo tam niby jest dziura a u mnie wystaje zielone chodzi o nałożenie sphare co o tym myślicie?
Jeśli chodzi o problem “zielony plan gryzie się z podstawą” to o ile dobrze rozumiem problem trzeba trochę obniżyć bryłę drewna której górna ściana jest na tej samej wysokości co zielony materiał. Natomiast ruch kuli można wywołać najprościej poprzez włączenie przycisku animacji, przesunięcie suwaka klatek do pozycji w której kula ma się zatrzymać i umieszczenie kuli w pozycji wyjściowej.
a więc tak z planem zielonym się uporałem tak jakby otóż zrobiłem box na wymiary planu który był powycinałem w nim dziury grubość box’a zrobiłem na 1 i wygląda to już lepiej i się tak nie gryzie w perspektywie… a wiesz może czy podczas renderingu da się zrobić animacje żeby działała?
Jeśli zrobiłeś już animację w scenie to aby postała w czasie renderingu trzeba ustawić w opcjach renderowania aby renderował zakres klatek, a nie tylko jedną i zapisywał wszystko do pliku np. AVI, a nie pojedynczych klatek. Oczywiście do pojedynczych klatek zapisywać też może ale póżniej trzeba te wynikowe bitmapy skleić wjakimś programie w sekwencję video.