Stopniowe zmniejszenie prędkości internetu - neostrada

Siemka koledzy i koleżanki :smiley:

Mam pewien problem, w wakacje br. przedłużyłem umowę, oczywiście w Neostradzie (umowa na 10 Mb/s). Od razu mi powiedzieli że będzie max 6 Mb/s i na początku tak było. Od niedawna internet zaczął zwalniać. Router synchronizował się na coraz mniejszą prędkość która w tej chwili wynosi niecałe 1,9 Mb/s

Moje pytanie dlaczego tak się stało i czy można coś z tym zrobić :smiley: Moj router to TP-LINK TD-W8951ND.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc :smiley:

(umowa na 10 Mb/s).

na pewno w umowie masz :arrow: “do” 10

to taki haczyk, a poważnie to zadzwoń do nich

Jeśli łącze jest za słabe lub centrala jest za daleko i się nie wyrabia.

Tutaj macie parametry łącza :smiley:

________________Downstream _____-Upstream

SNR Margin:_____________10.5 ______9.0 db

Line Attenuation:_________61.0 _______30.6 db

Data Rate:_______________1920 ______920 kbps

Max Rate:________________6840 ______1024 kbps

CRC:________________________3______0

Ty pytasz nas ? - “dlaczego tak się stało”

czy my mamy szklane kule ?

skoro mówili ci, że twój max to 6 to jak ma być 10 ?

widocznie centrala jest zbyt daleko od ciebie.

zadzwoń do techników 801 505 505

przyjadą zmierzą za darmo

sorki bardzo - ale jak mi auto nawaliło, to nie pytałem się na forum,

tylko oddałem do mechanika